کد خبر: ۲۹۱۱۱۱
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

قدردانی از تیم هسته ای در بیانیه سه اتحادیه بزرگ دانشجویی

سه اتحادیه بزرگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به رییس جمهوری، با قدردانی از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای برای دستیابی به تفاهم هسته ای، آمادگی خود را برای همراهی دولت در همه زمینه ها اعلام کردند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، در نامه اتحادیه های تشکل های دانشجویان، سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا) و مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد آمده است: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی شده است، فرزندان انقلابی ایران اسلامی در بهار آن موفق به کسب موفقیتی تاریخی در عرصه دیپلماسی بین المللی شدند.

این نامه می افزاید: آنها توانستند پس از یک دهه، قفل پرونده هسته ای ایران را که در مجامع بین المللی همواره مطرح بود؛ با چندین دور مذاکرات سخت و فشرده با قدرت های جهانی با کلید تدبیر و امید باز کنند و راه حل هایی برای برنامه هسته ای ایران ترسیم کنند که در آن حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران از سوی قدرت های جهانی به رسمیت شناخته شود و هیچیک از تاسیسات هسته ای ایران نیز تعطیل یا پلمپ نشوند.

این نامه ادامه می دهد: دیگر دستاورد این تفاهم هسته ای، توافق برای لغو شش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل براساس فصل هفت منشور ملل متحد است که ایران تنها کشوری است که تاکنون بدون جنگ و با دیپلماسی از فصل 7 منشور ملل متحد خارج می شود.

این نامه اضافه می کند: دستاورد دیگر این تفاهم هسته ای ایجاد اختلاف عمیق میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین اثبات قدرت سیاسی ایران به تمام دنیا بود که نمایندگان قدرت های جهانی، هشت روز به صورت بی وقفه و با احترام با ایران مذاکره کردند.

در این نامه همچنین آمده است: مردم ایران پس از یک دهه، به همت مذاکره کنندگان دولت تدبیر و امید، روزنه ای از امید یافته اند تا شاید بار دیگر دوران درخشان اقتصادی کشور آغاز شود و مردم، یک زندگی همراه با آرامش و آسایش را تجربه کنند. مردمی که همیشه لایق بهترین ها هستند.

این نامه می افزاید: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش های بی دریغ تیم مذاکره کننده کشورمان به دلیل کسب این موفقیت تاریخی تشکر می کنند و آروزی توفیقات روز افزون برای ایشان از حضرت حق خواستار هستیم و همین جا اعلام می کنیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و بزرگترین دستاورد علمی انقلاب اسلامی، آمادگی دارند تا دولت محترم را در همه امور کشور اعم از علمی، پژوهشی و اجرایی یاری رسانند.

نویسندگان نامه در ادامه آورده اند: ما این پیروزی را به مردم و رهبر معظم انقلاب که با تدبیر و حمایت های خویش از دولت تدبیر و امید، باعث دلگرمی تیم مذاکره کننده شدند تبریک می گوییم و عمل به شعار امسال را راهگشای بسیاری از مشکلات امروز کشور می دانیم.

در پایان این نامه آمده است: امیدواریم با همدلی و همزبانی دولت و ملت شاهد پیروزی های پی در پی در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در کشور عزیزمان باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین