کد خبر: ۲۹۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶

برانکو: موفقیت ما بستگی به میزان همدلی، وقت و انرژی دارد که می‌گذاریم

ایوانکوویچ گفت: باشگاه تمام تلاش خود را برای کمک به ما می‌کند، هواداران مانند ارتشی بزرگ پشت سر ما هستند و موفقیت ما بستگی به میزان همدلی، وقت و انرژی است که برای این کار می‌گذاریم.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ پس از آنکه از ثبت قرارداد خود در هیأت فوتبال فارغ شد، همراه با محمد حسین نژاد فلاح در جمع سرخپوشان حاضر شد. 
 
برانکو ایوانکوویچ پس از اتمام مراسم معارفه به سرخپوشان گفت: بعد از ناهار دقایقی با آنها صحبت خواهد داشت. وی در صحبت‌هایش اینگونه گفت: از اینکه در ایران و در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس و در جمع شما هستم، بسیار خوشحالم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است که بزرگان زیادی هم در دوران فعالیت خود داشته است. باشگاهی است که بیشترین طرفداران را دارد و پرتماشاگرترین تیم آسیا لقب گرفته است. خوشحالم که با آقای نژاد فلاح به سرعت به توافق رسیدیم و از ایشان به خاطر حسن نظر و برخورد گرم و صمیمی که داشتند تشکر می‌کنم. 
 
همه چیز خیلی خوب پیش رفت و من حالا در اینجا هستم تا در کنار هم خواسته‌های هواداران را برآورده کنیم. 
 
وی ادامه داد: میزان موفقیت ما در رسیدن به اهدافمان بستگی به وقت و انرژی دارد که برای این کار می‌گذاریم. من قصد ندارم درباره بازی امروز صحبت کنم. فقط این را می‌گویم که وظیفه بسیار سنگینی بر عهده داریم و شک ندارم با تمام وجود بازی می‌کنید. اطمینان دارم با تمام عشق و علاقه خودتان در این بازی حاضر می‌شوید چون بازیکنانی حرفه‌ای هستید. درباره بازی با النصر حرفی نمی‌زنم چون آنها را به خوبی می‌شناسید و برابرشان بازی کرده‌اید و امیدوارم با پیروزی از این بازی خارج شوید. 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرمربی جدید سرخپوشان خاطرنشان کرد: برای موفقیت همچنین باید همه با هم تلاش کنیم. یکدل و یکرنگ می‌شویم تا هواداران را خوشحال کنیم و آنها نیز مثل یک ارتش با شما خواهند بود. آنها خودشان را برای این بازی می‌رسانند و آنهایی هم که نیایند دلشان با شما است و انرژی خود را برایتان می‌فرستند. 
 
برانکو در ادامه تصریح کرد: از کادر فنی فعلی هم تشکر می‌کنم که در این شرایط کنار تیم هستند و خوشحالم دستیارانی چون حسین عبدی و کریم باقری دارم. نفراتی که خود سال‌ها در پرسپولیس بوده‌اند و با سال‌ها کاپیتانی و کسب افتخار در این تیم به معرفی من نیاز ندارند. فقط باز تاکید می‌کنم آنچه اکنون اهمیت دارد این است که دل‌ها یکی شود. باشگاه نیز با تمام توان به تیم کمک می‌کند و ارتش بزرگ هواداران هم پشت ما خواهند بود. من از همه قدیمی‌های پرسپولیس برای آغاز فعالیتم اجازه می‌خواهم و امیدوارم بتوانیم آنها و همه هواداران را با آنچه انجام خواهیم داد، خوشحال کنیم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین