کد خبر: ۲۹۱۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵

صعود بایرن به نیمه نهایی در ضیافت پنالتی‌ها

بایرن مونیخ با برتری برابر بایر لورکوزن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه جام حذفی آلمان بایرن مونیخ و بایر لورزکوزن به مصاف هم رفتند. بازی دو تیم در نیمه نخست موقعیت چندانی نداشت. جدی ترین موقعیت نیمه اول لورکوزن را بلعربی از درون محوطه جریمه بایرن به آسمان زد و در آن سمت مولر در مصافی با لنو توپ را از دست داد.

نیمه دوم بازی متفاوت دنبال شد و دو تیم ضمن ارائه یک بازی هجومی کماکان روی پرس شدید یکدیگر برنامه داشتند. دقیقه 48 برانت پس از توپ ربایی در موقعیت خوبی قرارد گرفت اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. البته لورکوزن نیز بیکار نبود و چند موقعیت گلزنی برای خود ایجاد کرد ولی به گل نرسید تا این نیمه نیز گلی نداشته باشد. دقیقه 90 دروازه بایرن در آستانه فروپاشی قرار گرفت، پاس عرضی بلعربی پس از رد شدن از نویر با اثر گذاری رافینیا همراه بود و ضربه ناقص برانت به بیرون رفت. دقایقی بعد نویر به راحتی ضربه سر لارس بندر را مهار کرد و دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند و بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

به گزارش ایسنا، در پایان 120 دقیقه نیز دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی درمیچ برابر بایرن ناکام بود ولی بایرنی ها هر 5 ضربه خود را به گل تبدیل کردند تا با برتری 5-3 راهی نیمه نهایی شوند.

با انجام دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان و مشخص شدن 4 تیم نهایی این مسابقات، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی برگزار شد. طبق قرعه کشی انجام شده تیم های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند در یکی از دو بازی این مرحله به مصاف هم خواهند رفت. دیگر بازی این مرحله بین تیم های وولفسبورگ و آرمینیا بیله فلد برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین