کد خبر: ۲۹۱۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
زن جوان در دادگاه خانواده؛

همسرم مخالف بچه است اما من عاشق مادر شدن هستم

زن جوان وقتی دید شوهرش راضی نمی‌شود که بچه دوم داشته باشند، راهی دادگاه خانواده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
چندی پیش زوج جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. 

زن جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: ۱۰ سال است که با سهیل (شوهرم) ازدواج کرده‌ام. سهیل از‌‌ همان روزهای اول مخالف بچه بود و دوست نداشت پدر شود. اما من برعکس او عاشق بچه بودم و آرزویم این بود که روزی مادر شوم. برای همین پس از گذشت ۵ سال از زندگی مشترکمان صاحب یک فرزند شدیم و زندگیمان شیرین شد. 

وی ادامه داد:سهیل هم خودش عاشق پسرمان شد و در صورتیکه اصلا فکرش را نمی‌کردم کلی برای به دنیا آمدن پسرمان ذوق کرد. حالا که ۵ سال از به دنیا آمدن پسرمان گذشته من دوست دارم که دومین فرزندمان را هم به دنیا بیاوریم. ولی سهیل به شدت مخالفت می‌کند. از وقتی این موضوع را شنیده مرتب جنجال به راه می‌اندازد و هر روز را برایمان زهر می‌کند. 

زن جوان در ادامه گفت:او می‌گوید اصلا نباید حرف بچه دوم را بزنی در صورتیکه من آرزو دارم تعداد بچه‌هایمان بیشتر شود. سهیل اصلا مرا درک نمی‌کند و مرتب حرف خودش را می‌زند. برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در این لحظه مرد جوان نیز به قاضی گفت: پسر ما الان ۵ ساله است و ما خودمان هم درگیر زندگی شدیم و من می‌دانم که دیگر نمی‌توانیم از پس بزرگ کردن یک بچه دیگر هم بربیاییم. همسرم خیلی غیر منطقی است و اصلا به حرف‌های من توجهی نمی‌کند. او پای خودش را در یک کفش کرده و می‌خواهد فرزند دوم داشته باشد. اما من هم حاضر نیستم از حرفم کوتاه بیایم و به هیچ عنوان داشتن فرزند دوم را قبول نمی‌کنم. 

بعد از صحبت‌های این زوج قاضی رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد. ‎
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین