کد خبر: ۲۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

افشارزاده: استقلال سه خریدار دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد سه نفر برای خرید این باشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: جاسم کرار مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند به میدان برود. فکر می‌کنم قدری مسائل عاطفی ایجاد شده و باید مدیریت شود، اما مشکلی برای بازی او وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، بهرام افشارزاده که در همایش توسعه و همدلی هندبال در آکادمی ملی المپیک شرکت کرده بود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما شش بازی سرنوشت ساز در باشگاه استقلال داریم. امیدوارم که همدلی و انسجام بازیکنان در این شش بازی عامل موفقیت ما شود. ما هم‌چنان به قهرمانی امیدواریم. البته قهرمانی و کسب سهمیه هر دو اولویت ما هستند، اما باید در این شش بازی بهترین نتیجه‌ ممکن را بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: جاسم کرار مشکلی برای بازی ندارد و می‌تواند به میدان برود. فکر می‌کنم قدری مسائل عاطفی ایجاد شده و باید مدیریت شود، اما مشکلی برای بازی او وجود ندارد.

وی درباره حمایت از امیر قلعه‌نویی نیز گفت: ما در شش بازی پیش‌رو 100 درصد از کادرفنی استقلال و قلعه‌نویی حمایت خواهیم کرد و امیدوار به کسب نتیجه‌ مطلوب هستیم، ولی برای فصل آینده همه چیز بستگی به شرایط باشگاه دارد. موضوع خصوصی سازی و واگذاری باشگاه استقلال تکلیف خیلی چیزها را مشخص می‌کند. فعلا بودجه باشگاه استقلال مصوب شده است.

افشارزاده در پاسخ به این پرسش که واگذاری باشگاه استقلال چه زمانی صورت می‌گیرد ؟ ادامه داد: فعلا سه نفر برای خرید باشگاه استقلال اعلام آمادگی کرده‌اند، اما ما در جریان ریز آن نیستیم و امیدوارم که هر چه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد. بعد از این اتفاق تکلیف خیلی چیزها مشخص می‌شود. تداوم حضور من در باشگاه استقلال به آینده این باشگاه و بحث خصوصی سازی مربوط است.

مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین با اشاره به برگزاری نشست خانواده‌ هندبال، خاطر نشان کرد: خوشحالم که در این مراسم از پیشکسوتان و بزرگان تقدیر شد. مطمئن هستم با نگاه جدیدی که در مدیریت فدراسیون هندبال وجود دارد این رشته مسیر خود را پیدا خواهد کرد و موفق خواهد شد. البته رسیدن به تحقق شعار همدلی و اتحاد در ورزش بسیار دشوار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین