کد خبر: ۲۹۱۲۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

قلعه‌نویی: آقای عمروعاصی! همیشه حاشیه ساز است

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با انتقاد از دعوت شدن یعقوب کریمی به اردوی تیم ملی با توجه به مصدومیتی که داشت، اظهار کرد: کسانی که نظارت دارند بر روی لیگ برتر متوجه نشده بودند که کریمی در تمرینات شرکت نمی‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با ذوب آهن اصفهان، گفت: در ابتدا درگذشت میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی را تسلیت عرض می‌کنم و در چند سال گذشته بر خلاف آن آقای عمروعاصی! که همیشه حاشیه ساز می‌شود و در تلویزیون و مطبوعات تصمیم می‌گیرد، این دو عزیز شان و منزلت داشتند و برای قلم‌شان ارزش قائل بودم. این آقا که سواد آن چنانی هم ندارد می‌خواهد در رسانه‌ها تصمیم گیرنده باشد و به جز روابط خانوادگی چیز دیگری ندارد!

وی درباره بازی با ذوب آهن گفت: بازی قبل بر خلاف آن چیزی که فکر می‌کردم خوب بازی کردیم و تا دقیقه 69 تا قبل از این که از فولاد گل دریافت کنیم تمام تیم عملکرد خوبی داشتند. قبل از دیدار با فولاد روز پنج‌شنبه تعداد نفرات ما به پانزده نفر رسید، اما در این بازی خدا را شکر کرار به تیممان اضافه شده است و امیدوارم که شرایط خوبمان را در پیش بگیریم و نتایج خوبی کسب کنیم و حداقل جایگاه همان را حفظ کنیم. محکوم به برد هستیم و با انگیزه برای این دیدار آماده شده‌ایم. هفته‌ گذشته تمرینات تاکتیکی خوبی داشتیم.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این سوال که آیا در تمریناتان تغییراتی داشته‌اید؟ گفت: ما تغییراتی نداشته‌ایم فقط تعدادمان برای تمرینات تاکتیکی کامل بود. تمرینات تاکتیکی با وجود بازیکنان است که شاخ و برگ می‌گیرد. تمریناتمان همان تمرینات سابق است و هدف تمرین هم همان هایی بود که هست.

وی در ادامه درباره تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن تیمی است که خوب بازی می‌کند که از لحاظ مالکیت توپ رتبه اول را دارد. قاسم حدادی فر از لحاظ اخلاقی و فنی بازیکنی تاثیرگذاری است، چرا که او شش ماه بازیکن خود من بود. اگر بتوانیم مثل بازی با فولاد در حملات تجمع کنیم و در ضد حملات سریع باشیم و بتوانیم مالکیت توپ را حفظ کنیم می‌توانیم برنده باشیم.

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به باقی ماندن شش هفته‌ به انتهای لیگ آیا شانس قهرمانی دارید؟ ادامه داد: ناامید نیستیم و به بچه‌ها گفته‌ایم که به این شش بازی از دید حذفی نگاه کنند. امثال به تیم ما ظلم شده است. ظلمی که عموم مردم به آن توجهی نداشتند. از روزی که قهرمان لیگ شدیم نتوانستیم با ترکیب کامل تمرین کنیم. قبل از بازی با شیلی یعقوب کریمی را به اردوی اتریش دعوت کردند ، در حالی که یعقوب در مصدومیت به سر می برد. بالاخره مسئولانی که به لیگ نظارت دارند باید متوجه شوند که یعقوب در تمرینات عمومی شرکت نمی‌کند.

سرمربی استقلال تهران همچنین در ادامه تاکید کرد: من نمی گویم که یعقوب کریمی بازیکن بدی است، بلکه او یکی از بهترین بازیکنان کشورمان است، اما او با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و آنها می‌توانستند به جای او حبیب گردانی که با خود به همراه برده بودند و یا از مهرداد جماعتی که بازیکن آماده ای است دعوت کنند. در هنگام اردوی شیلی هفت بازیکن برای تیم ما باقی مانده بود که می‌خواستند با گرفتن یعقوب کریمی تعداد آنها را به شش بازیکن برسانند و همچنین می‌خواستند مثل دیدار با عراق که شکست در آن دیدار را بر گردن ما انداختند، نتیجه‌ نگرفتن مقابل شیلی را بر گردن ما بیاندازند. خوب شد که خود کریمی اعلام کرد که مصدوم است.

وی ادامه داد: در طی این دو سال خیلی به تیم ضربه زدند و شرایط روحی و روانی بازیکنان را بر هم ریختند. وقتی از کریمی دعوت به عمل آوردند به میرشاد ماجدی گفتم که مطمئنی که کریمی را به اردو دعوت کرده‌اند، آیا آنها نمی دانند که او مصدوم است؟ حرف من این است که اگر این گونه شیطنت‌ها نبود و با روح و روان بازیکنان ما بازی نمی‌کردند الان بالاتر از این رتبه‌ای که هستیم بودیم. در بازی با ذوب آهن همه چیز مشخص می‌شود. شاید یک روزی ما نباشیم، ولی آن زمان است که می فهمند که حرف‌های من صحت داشت. آقایان دست به کاری زدند که تیم ما به زمین بخورد، اما به آینده خوشبینیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آن فرد عمروعاصی که اول صحبت‌های‌تان گفتید چه کسی است؟ گفت: همه می‌دانند که آن فرد عمروعاصی چه کسی است و نیازی به توضیح من وجود ندارد.

سرمربی استقلال تهران درباره محرومان و مصدومان تیمش، اظهار کرد: خردسندنیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و خسرو حیدری هم بازیکن مصدوم تیم ماست. بازیکن مصدوم تیم ما را به اردوی اتریش بردند و نه گذاشتند که در ایران بماند و نه گذاشتند که در آنجا مداو شود. بازیکن سپاهان را بلافاصله از اردو بر می‌گردانند، ولی گویا فضای تیم ملی برای بازیکنان استقلال دیکتاتوری شده است و نمی‌گذارند که آنها مداوا شوند. به خسرو گفته‌اند که 10 روز طول می کشد که از او MRI بگیرند. از این نظر امکانات کشور ما خیلی بالاتر است.

وی هم‌چنین افزود: حنیف عمران زاده هم مصدومیت مختصری داشت و از نظر ناحیه گردن احساس درد می‌کرد. امروز و فردا مشخص می‌شود که تکلیف ما در استفاده از او چیست.

در ادامه این نشست یکی از خبرنگاران از قلعه‌نویی درباره مشکلات کارلوس کی‌روش و ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال سوالی پرسید که مدیر رسانه‌ای استقلال این سوال را حاشیه‌ای دانست و گفت: چرا فقط از قلعه‌نویی این گونه سوالات را می‌پرسید. آیا از دیگر مربیان دیگر هم این گونه سوالات را می‌پرسید.

در ادامه خبرنگار مورد نظر در پاسخ به این اظهارات گفت: آیا به شما ربطی دارد که وقتی من از قلعه‌نویی سوالی می پرسم شما جواب می‌دهید؟ مگر شما سرمربی استقلال هستید که به جای او صحبت می‌کنید؟

در ادامه این بحث بالا گرفت و باعث ایجاد درگیری شدید لفظی بین این دو نفر شد و به این ترتیب نشست خبری قلعه‌نویی به پایان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
0
1
حالا این آقای عمروعاصی کی هست ؟ لابد عادل فردوسی پوره .نه غولام؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین