کد خبر: ۲۹۱۳۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱

نوری همدانی: در برابر جریان فرودگاه جده نباید سکوت کرد

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه در قم با اشاره به موضوع جریان فرودگاه جده عربستان گفت: در این خصوص نباید سکوت کرد و باید کارها را دنبال کرد و اجازه نداد که این مسائل تکرار شود.
آفتاب‌‌نیوز :
این مرجع تقلید روز پنجشنبه در دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وی، همچنین با اشاره به درگیری ها در یمن اظهار داشت: تمام این درگیری ها در راستای اختلاف افکنی میان شیعه و سنی است و اسم های آنها را تغییر می دهند.

وی گفت: داعش، بوکوحرام و.... را ایجاد می کنند اما موضوع اصلی این است که با سرمایه گذاری برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس می کوشند تا شیعه هراسی ایجاد کنند.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: وقتی آنها مشاهده می کنند که شیعه در حال پیشرفت است احساس خطر می کنند و می کوشند تا از هر طریق ممکن ضربه زده تا به اهداف خود برسند.

وی افزود: دشمن نمی خواهند که بیداری اسلامی در دنیا رواج یابد و به همین دلیل تلاش می کنند جلوی این بیداری را بگیرند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه استان قم، علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سفر به شهر مقدس قم با حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

هشتم فروردین ماه جاری دو نوجوان ١٤ و ١٥ ساله پس از انجام حج عمره و در حال بازگشت به ایران، در فرودگاه جده با مشکلاتی از جانب مامورین مستقر در فرودگاه مواجه شدند. این در حالی است که عربستان قوانین سختگیرانه ای را درباره چنین جرائمی اعمال می کند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۱
0
0
درود به شرف مراجع باغیرت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین