کد خبر: ۲۹۱۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳

نفت مسجد سلیمان یک – راه آهن یک/ بوحمدان ناجی جنوبی‌ها

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و راه‌آهن با تساوی یک بر یک دو تیم جریان است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایلنا، در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با قضاوت حسین زرگر میزبان راه آهن‌تهران است که جدال قعرنشین‌های لیگ برتر در روزی که بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود یک بر یک در نیمه دوم در جریان است.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: گئورگی گئورگیف، سیدجلال عبدی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، میلاد جعفری، حسین مالکی، کیوان امرایی، حمزه حدادی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکو

ترکیب راه‌آهن: ایگور ننزیچ، محسن میرابی، رامین رضاییان، مهرداد محمدی، سیامک کوهنورد، میلاد محمدی، عباس محمدرضایی، امین منوچهری، بهادر عبدی، محسن ایران نژاد و مجتبی شیری

در این دیدار میلاد محمدی در دقیقه 40 و سیامک کوهنورد در دقیقه 55 از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه نخست بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید اما در نیمه دوم راه‌آهن بود که خیلی زود به گل رسید. میلاد محمدی در دقیقه 50 موفق شد با شوتی مهارنشدنی از پشت محوطه جریمه، راه‌آهن را مقابل میزبان جنوبی خود پیش بیاندازد تا شاگردان فرهاد کاظمی در آستانه کسب 3 امتیاز این جدال حساس قرار بگیرند.

حمید بوحمدان در دقیقه 72 موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه ننزیچ و راه‌آهن را باز کند تا بازی را به تساوی بکشد.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ‌برتر تیم راه‌آهن و نفت مسجد سلیمان هر دو با 20 امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم قرار دارند و به شدت در خطر سقوط هستند که پیروزی در این دیدار برای 2 تیم حیاتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین