کد خبر: ۲۹۱۴۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

باند «غول بچه» در تهران متلاشی شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: باند «غول بچه» که در حوزه کوکائین فعالیت داشت، سال گذشته(1393) شناسایی و در 24 ساعت گذشته، حین ورود به کشور از طریق مرز هوایی، در تهران متلاشی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار علی مویدی روز شنبه در نشست خبری افزود: سرکرده این باند کمتر از 20 سال سن داشته است، در این عملیات سه کیلوگرم کوکائین شناسایی شد و سه نفر از اعضای باند نیز دستگیر شدند. 

وی با بیان اینکه آمریکای جنوبی تولیدکننده کوکائین است، گفت: افراد خارجی که با این باند فعالیت داشته اند در حال شناسایی هستند و اموال و املاک بسیاری از این باند تاکنون شناسایی شده است. 

سردار مویدی ادامه داد: همچنین در 20 روز گذشته، بیش از 22 تن انواع مواد مخدر کشف شده که این میزان نسبت به مدت سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است. 

وی گفت: محموله ای 2.5 تنی از مواد مخدر در جنوب سیستان وبلوچستان نیز طی 20 روز گذشته کشف شد. 

** کشف 450 تن انواع مواد مخدر در سال 93 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه بیش از 90 درصد اهداف پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال 93 تحقق یافته است، افزود: بیش از 450 تن انواع مواد مخدر در سال گذشته شناسایی و کشف شد که این میزان نسبت به سنوات گذشته تفاوت چندانی نداشته است.

وی گفت: در سال 93 نزدیک به یکهزار و 800 مورد عملیات در کشور که منجر به درگیری با قاچاقچیان مسلح شد، صورت گرفته، بگونه ای که نزدیک به 96 درصد از قاچاقچیانی که مسلح به سلاح های سبک و نیمه سنگین مجهز بودند، به هلاکت رسیدند و این میزان نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا،سردار مویدی افزود: 45 نفر از این قاچاقچیان مجروح و 10 نفر از همکاران ما در عرصه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین