کد خبر: ۲۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
روز جمعه در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

صالحی، تذکرهای رهبری در باره مسائل هسته ای را بسیار مهم دانست

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی کشور، حمایت های رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده را بسیار راهگشا دانست و بر سر لوحه قرار دادن تذکرهای معظم له توسط مسوولان و تیم مذاکره کننده تاکید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر صالحی عصر جمعه در سخنانی در جلسه شورای عالی این جامعه، به هدایت و حمایت های رهبر فرزانه انقلاب در ارتباط با سیاست های کلی و ترسیم خط مشی ها از سوی معظم له اشاره کرد.

وی در این جلسه که آیت الله یزدی رییس مجلس خبرگان رهبری نیز حضور داشت، همچنین گزارش مبسوطی از روند مذاکرات هسته ای در گذشته و ماه های اخیر ارایه و مسائل فنی و دیگر برنامه های هسته ای کشورمان را تشریح کرد.

صالحی ادامه داد: فعلا نتیجه این مذاکرات رسیدن به یک فهم مشترک است و همین طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر تقدیر بر این باشد طی چند ماه آینده به یک توافق جامع که عزت ملت ایران حفظ شود خواهیم رسید.

اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در ادامه این جلسه نکاتی را مطرح کردند که از جمله آنها می توان به ارایه گزارش مبسوط به مردم و نخبگان جامعه برای رفع ابهامات در این زمینه، توجه به دیگر مسائل منطقه، گرفتن ضمانت قوی در توافق احتمالی آینده، توجه به ساختار مذاکرات، بررسی جدی مسائل حقوقی و محتوایی مذاکرات و... اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پایان این جلسه نیز رییس سازمان انرژی اتمی ضمن تشکر ، توضیحاتی را در باره مسائل مطرح شده و نقطه نظرهای اعضای جامعه مدرسین ارایه کرد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین