کد خبر: ۲۹۱۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

احضار زریبافان برای ارایه آخرین دفاعیات

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی گزارش هیات تفحص از بنیاد شهید در این کمیسیون خبر داد وگفت: قرار است به زودی از اعضای کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و جمعی از مسئولان بنیاد شهید دعوت شود تا آخرین اظهارات خود را در این خصوص انجام دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرج‌الله عارفی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری ارسال گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید به کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود:‌ قرار است کمیسیون اجتماعی متقاضیان تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را دعوت کرده تا اظهارات خود را نسبت به گزارش تهیه شده مطرح کنند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم از برخی مسئولان بنیاد شهید و زریبافان رئیس سابق این بنیاد نیز دعوت خواهیم کرد تا در این نشست آخرین دفاعیات خود را نسبت به این گزارش ارایه کند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: هنوز زمان دقیق این نشست مشخص نیست اما به زودی برگزاری این جلسه را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،‌ چندی پیش غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت وگو با خانه ملت از اتمام بررسی کار تفحص از بنیاد شهید در کمیته تحقیق و تفحص و ارسال آن به کمیسیون اجتماعی برای بررسی‌های بعدی خبر داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین