کد خبر: ۲۹۱۵۶۱
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

وزش باد شدید در کشور/ تهران خنک می‌شود

وظیفه برای سه روز آینده در غالب مناطق کشور وزش باد پیش بینی کرد و افزود: در روز دوشنبه وزش باد دراستانهای تهران، سمنان، قم و اصفهان تشدید خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از کاهش دما در تهران خبر داد و گفت: از روز دوشنبه وزش باد دراستانهای تهران، سمنان، قم و اصفهان تشدید خواهد شد.

احد وظیفه در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به فعالیت سامانه بارشی بر روی کشور، افزود: این سامانه امروز در مناطق شمال‌غرب، غرب، جنوب غرب، سواحل شمالی، دامنه های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز سبب بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهد شد.

وی افزود: با ورود این سامانه به تدریج امروز به طور موقت از میزان بارش در شمال غرب کاسته شده واین سامانه در سواحل شمالی، دامنه های البرز، مناطق غرب، جنوب غرب، دامنه های زاگرس مرکزی، بخشهایی از مرکز و شمال شرق فعال بوده و از بعد از ظهر این روز مجددا شمال غرب را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این که در 24 ساعت آینده دریای خزر و در روز دوشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود، گفت: این سامانه فردا در شمال غرب، شمال شرق، زاگرس جنوبی و به صورت پراکنده در دامنه های البرز مرکزی ، بخشهایی از شرق و دامنه های زاگرس مرکزی سبب بارش خواهد شد.

وظیفه برای سه روز آینده در غالب مناطق کشور وزش باد پیش بینی کرد و افزود: در روز دوشنبه وزش باد دراستانهای تهران، سمنان، قم و اصفهان تشدید خواهد شد. همچنین تصاویر دریافتی از ماهواره گردوغبار را در استانهای واقع در جنوب غرب، برخی نقاط غرب و جنوب نشان می دهد که با توجه به وزش باد شدید، طی امروز و فردا این وضعیت همراه با کاهش دید در نواحی ذکر شده تداوم خواهد داشت.

وی درباره وضعیت جوی استان تهران افزود: آسمان پایتخت برای فردا نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات رعدوبرق با بارش و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 15و 19 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود. همچنین در روز دوشنبه آسمان تهران نیمه ابری ، درپاره ای نقاط ابری و در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش بادشدید با دمای حداقل و حداکثر 9و 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین