کد خبر: ۲۹۱۵۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵

تاکید روانچی بر لغو تحریم‌ها در ابتدای توافق

معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ایران در دیدار با رئیس کمیسیون گردشگری مجلس فدرال آلمان مواضع کشورمان را در خصوص مذاکرات هسته‌ای تشریح و بر لغو تحریم‌ها در ابتدای اجرای توافق جامع تاکید نمود.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس کمیسیون گردشگری مجلس فدرال آلمان که در راس یک هیئت پارلمانی به تهران سفر کرده است، با مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس کمیسیون گردشگری پارلمان، ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران، هدف از این سفر آشنایی با صنعت گردشگری در ایران وتلاش برای افزایش سفر گردشگران آلمانی و اروپایی به ایران یاد کرد.

وی با بیان اینکه، ایران یک مقصد جذاب برای گردشگران آلمانی محسوب می گردد، اعلام آمادگی نمود که زمینه های لازم جهت تقویت زیر ساخت‌های ایران در حوزه گردشگری را فراهم نماید.

در این دیدار تخت روانچی با اشاره به روابط تاریخی و سنتی بین دو کشور، آمادگی جمهوری اسلامی ایران نسبت به گسترش همه جانبه روابط بین دو کشور و به ویژه در حوزه گردشگری را اعلام نمود.

وی افزایش 50 درصد حجم گردشگران آلمانی به ایران در یکسال گذشته را نشانه مثبتی در این خصوص تلقی و از مشارکت شرکتهای آلمانی در تقویت زیر ساخت‌های گردشگری در ایران استقبال نمود.

به گزارش تسنیم، همچنین معاون اروپا آمریکای وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال طرف آلمانی در خصوص مذاکرات هسته‌ای مواضع کشورمان را تشریح و بر لغو تحریم‌ها در ابتدای اجرای توافق جامع تاکید نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین