کد خبر: ۲۹۱۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲

نمایندگان همراهی تمام و کمالی با دولت داشته باشند/ تیم مذاکرات در جبهه دیپلماسی می جنگد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می گوید: نمایندگان مجلس باید همراهی تمام و کمالی با دولت داشته باشند و دولت نیز متقابلاً باید پاسخ مناسبی به این همراهی بدهد.
آفتاب‌‌نیوز : عوض حیدر پور با اشاره به نام گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" در پاسخ به این سئوال که نمایندگان ملت برای تحقق این شعار چه اقدامی می توانند انجام دهند؟ خاطرنشان کرد: ملت متبلور در نمایندگان است و همان‌ طور که مقام معظم رهبری در شعار سال خود همدلی و همزبانی دولت و ملت را خواستار شدند، نمایندگان نیز باید همراهی تمام و کمالی با دولت داشته باشند، دولت نیز باید پاسخ مناسبی به این همراهی داشته باشد.

وی افزود: آنچه که مسلم است این است که نمایندگان اگر نظری راجع به بیانیه لوزان دارند، از سر دلسوزی و خیرخواهی بیان کنند البته با رعایت همه مسائل و اصول و از طریق انصاف خارج نشوند، آنها حتما باید دغدغه داشته باشند تا اگر مشکلی وجود دارد، تا در متن نهایی لحاظ شود.

حیدر پور تصریح کرد:از طرفی دیگر، تیم مذاکره کننده هسته ای  نیز به تعبیر رهبر انقلاب "بچه‌های انقلاب"هستند که در جبهه دیپلماسی هسته ای در حال جنگیدن هستند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر وحدت میان دولت ، ملت و سایر مسئولان کشور امر مبارکی است خاطرنشان کرد: موضوعی که در این مذاکرات حائز اهمیت است، به رسمیت شناختن حق هسته ای ملت ایران است و حالا نوبت طرف مقابل است که در متن نهایی توافق، تحریم های ضد ایرانی را لغو کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین