کد خبر: ۲۹۱۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

جلسه مشترک وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت درباره واقعه تعرض به ۲ زائر ایرانی

جلسه مشترک وزارت خارجه و سازمان حج و زیارت درباره بررسی آخرین تحولات مربوط به واقعه تعرض به دو زائر ایرانی در جده برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : امروز یکشنبه از سوی وزارت امورخارجه و با حضور نمایندگان سازمان حج و زیارت و سایر دستگاه ها و ارگان های ذیربط کشور جلسه ای در خصوص بررسی آخرین تحولات مربوط به واقعه تعرض دو مامور پلیس فرودگاه جده به دو عمره گزار نوجوان ایرانی در محل این وزارت تشکیل گردید.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش مبسوطی در مورد اقدامات وزارت امورخارجه و نمایندگی های کشورمان در ریاض و جده ، نمایندگان هر دستگاه نقطه نظرات خویش را در این خصوص بیان نمودند.

همچنین بعداز ظهر امروز ، معاون کنسولی ، امورمجلس و ایرانیان به همراه مدیرکل امورایرانیان خارج از کشور وزارت امورخارجه با حضور در مجلس شورای اسلامی و با شرکت در جلسات کمیسیون های امنیت ملی و سیاست خارجی ، اصل نود و فرهنگی و امور اجتماعی به سئوالات و نگرانی های نمایندگان پاسخ دادند.

موضوع هتک حرمت دو زائر حرم امن الهی توسط دو مامور خاطی پلیس عربستان در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی می باشد و تصمیمات متخذه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد گردید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین