کد خبر: ۲۹۱۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱

جزئیات جلسه دولت و مجلس از زبان نوبخت

سخنگوی دولت مهم‌ترین موضوعات مدنظر قرار گرفته در جلسه مشترک بین دولت و مجلس را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدباقر نوبخت پس از پایان جلسه مشترک دولت و مجلس که بعدازظهر امروز به میزبانی دولت برگزار شد، در بیان تشریح آن چه که در این جلسه رخ داده است، گفت: دراین جلسه نمایندگان محترم مجلس نظرات‌شان را اعلام کردند و در تکمیل آن نیز ریاست محترم مجلس و ریاست محترم جمهور دیدگاه‌های خود را در راستای سیاست‌هایی که باید در سال 94 مورد توجه قرار بگیرد مطرح کردند.

وی افزود:‌ با توجه به نامگذاری سال جاری و از آنجا که مجلس نمادی از نمایندگی مردم است، لازم بود در جلسه‌ای مشترک با نمایندگان مردم بسترهای لازم برای این همدلی فراهم شود.

نوبخت ضمن اینکه این جلسه را خوب ارزیابی و مطالب عنوان شده در آن را امیدبخش عنوان کرد، گفت: با توجه به لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری زمینه فیمابین مجلس و دولت بسیار هموار شد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز در این جلسه ضمن اینکه مباحث مختلفی مطرح شد موضوع هسته‌ای نیز در جهت جمع‌بندی مناسب مذاکرات هسته‌ای مورد توجه قرار گرفت، به نحوی که هم ما در این مذاکرات بتوانیم استیفای حقوق ملی خود را داشته باشیم و هم اینکه بسترهای لازم را برای توسعه، اشتغال و کاهش تورم فراهم کنیم.

نوبخت گفت: همه دوستان رایزنی می‌کردند که به چه نحوی در چند ماه باقی مانده برای توافق که به صورت جزئیات انجام می‌شود منافع ملی مورد توجه قرار بگیرد و هم اینکه انتظارات مردم در جهت توسعه اقتصادی فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین