کد خبر: ۲۹۱۷۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

سایت اسپانیایی نوشت: آزمون وارث تکنیک و سرعت لیونل مسی!

یک سایت اسپانیایی با تمجید از سردار آزمون او را وارث تکنیک و سرعت لیونل مسی نامید.
آفتاب‌‌نیوز :
 نام سردار آزمون چند سالی است در فوتبال ایران روی زبان ها افتاده و به نظر می رسد این بازیکن جوان بتواند سالها جای خالی علی دایی را پر کند و به مهاجم گلزن و هدف در تیم ملی ایران تبدیل شود. پیشرفت آزمون در این مدت بسیار خوب بوده است و می توان به آینده او به عنوان یک سرمایه ملی امیدوار بود.

پایگاه اینترنتی futbolprimera در گزارشی به شباهت بازی سردار آزمون و چند بازیکن دیگر از جمله لیونل مسی اشاره کرد و از آزمون به عنوان مهاجم آینده دار نام برد و درباره این بازیکن نوشت: یکی دیگر از بازیکنانی که وارث تکنیک و سرعت مسی است سردار آزمون ایرانی است. سردار آزمون در حالی که 20 سال سن دارد به امید یک آینده درخشان است تا بتواند یکی از بهترین فوتبالیست های جهان باشد. هر چند انتقال او از روبین کازان به روستوف یک خلا را در کارنامه ورزشی او ایجاد کرد چرا که همه انتظار داشتند تا او به تیمی بزرگتر انتقال یابد.

به گزارش ایسنا،آزمون با وجود سن کمی که دارد خودش را در ترکیب تیم ملی ایران جا انداخته است. البته او که تا روزهای پایانی در اردوی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی بود، از سفر به برزیل بازماند ولی پس از این رقابت ها به مهاجم اول تیم ملی ایران تبدیل شد و در جام ملتهای آسیا نیز بازی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
farshad
|
-
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
0
0
بنظرم این تحریمها بی تأثیر نبوده در جذب نشدن بازیکنان ایرانی در تیمهای بزرگ چون خیلی از بازیکنای درجه دو آسیایی و آفریقایی دارن تو لیگهای برتر بازی میکنن.شاید بخاطر نقل و انتقال پول یا شبیه این باشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین