کد خبر: ۲۹۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

وزیرکشور: 38حمله کننده به مطهری شناسایی نشدند

وزیر کشور با بیان اینکه مشکل خاص امنیتی در کشور ما وجود ندارد، گفت: ما قبل از ۲۲ بهمن توانستیم در شرق کشور گروهی را شناسایی و دستگیر کنیم که از سال ۸۷، نود ترور انجام داده بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: موضوعات مربوط به این وزارتخانه طی 600 روز گذشته پرداخت و در زمینه موضوعات امنیتی اظهار داشت: ما هیچ مشکل خاص امنیتی جز اقدامات محدودی بر مرزها که آن هم به دلیل شرایط مرزی کشور ماست و ناامنی که در کشورهای همسایه وجود دارد نداریم.

وزیر کشور در عین حال تصریح کرد: ما در حوزه فیزیکی، اطلاعاتی و نرم‌افزاری تلاش می‌کنیم بحث امنیتی را مستحکم‌تر کنیم.

وی همچنین گفت: ما قبل از 22 بهمن توانستیم در شرق کشور گروهی را دستگیر و شناسایی کنیم که از سال 87 نود ترور را انجام داده بودند.

وزیر کشور در خصوص حادثه شیراز از بازداشت 8 نفر از معترضان خبر داد و افزود: اما حدود 38 نفر دیگر شناسایی نشدند.

وی افزود: مقررشد،کارشناسان وزارت ورزش و کشور آیین نامه نحوه حضور زنان در استادیوم ها را تهیه کنند که اینکار رو به اتمام است.

رحمانی فضلی از سفر معاون امنیتی به پاکستان خبر داد و گفت: امنیت شرق و جنوب شرق کشور به سپاه واگذار شده است.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد که باید قانون ضد پول شویی را فعال کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه منشأ ورود پول‌های کثیف به انتخابات را باید شناسایی کنیم، گفت: بدنبال ایجاد یک تبصره در این راستا در قانون هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی انجام عملیات مشترک در افغانستان و پاکستان را داریم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه کسانی که مجوز حزبشان لفو شده،از طریق نهادهای قضایی پیگیری کنند، خاطرنشان کرد: رسانه ها فضای انتخابات را باطرح مباحث مبنایی آغاز و فضا را آرام اما فعال نگه دارند.

وزیرکشور در واکنش به اظهارات هاشمی رفسنجانی گفت: خوشبختانه واقعا در داخل نیروی انتظامی سرکوب و زدن نداریم، باهر برخوردی خارج ازروال قانونی،برخورد می‌شود.

وی گفت: وزارت کشور مانع تجمع مقابل سفارت عربستان نیست اما اینکه هر روز و شب تجمع کنند و ترافیک ایجادشود،نمی‌شود.

رحمانی فضلی با اشاره به انتخابات گفت: هیچ مقام دولتی حق ورود به انتخابات را ندارد اما حمایت از احزاب و گروه‌ها منعی ندارد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین