کد خبر: ۲۹۱۷۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

واکنش رسانه‌ها به اعلام نامزدی هیلاری کلینتون+تصاویر

بر اساس برخی گزارش‌ها، کلینتون برای این انتخابات 1.7 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد که این رقم دو برابر هزینه اوباما برای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اش در سال 2012 است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل: سال آینده انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا برگزار خواهد شد و از هم اکنون نامزدهای احتمالی این انتخابات، رقابت‌های خود را آغاز کرده‌اند. در این میان حزب دموکرات که به نظر می‌رسد، جز هیلاری کلینتون بانوی اول سابق و وزیر سابق امور خارجه آمریکا نماینده جدی ندارد.

به گزارش «آفتاب» به نقل از گاردین، نامزد‌شدن هیلاری کلینتون در حالی اتفاق می‌افتد که رسانه‌ها نسبت به آن واکنش‌هایی متفاوت نشان داده‌اند. برخی از رسانه‌ها از حضور و فعالیت کلینتون استقابل کرده اند و برخی دیگر با انتقاد کردن از حضور وی، او را دستمایه هجو و طنز رسانه‌ای قرار داده‌اند.

در این میان باراک اوباما، رئیس‌‌جمهور دموکرات آمریکا از جمله شخصیت‌های سیاسی است که از ورود هیلاری کلینتون به این انتخابات حمایت کرد.

از سوی دیگر کلینتون توانسته است حمایت برخی از هنرمندان سرشناس هالیوودی را به دست آورد. بازیگران مطرحی همچون جورج کلونی و تام هنکس و کارگردانی همچون استیون اسپیلبرگ از جمله شخصیت هایی هستند که از نامزدی هیلاری کلینتون در این انتخابات حمایت کرده اند.

بر اساس برخی گزارش‌ها، کلینتون برای این انتخابات 1.7 میلیارد دلار هزینه خواهد کرد که این رقم دو برابر هزینه اوباما برای دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری اش در سال 2012 است.

کلینتون که پیش از این در سال 2008 در کنار اوباما، برای کسب مقام ریاست‌جمهوری رقابت می‌کرد، پس از اعلام نتایج انتخابات با اشاره به 18 میلیون رای که کسب کرده بود گفت: «من اولین زنی بودم که توانستم در یک انتخابات مقدماتی پیروز شوم، و در ادامه هم چندین پیروزی دیگر داشتم و چیزی نمانده بود که بیش از ۱۸ میلیون رای کسب کنم. با این که ما این بار نتوانستیم بلندترین و سخت‌ترین سقف شیشه‌ای (ریاست جمهوری یک زن) را بشکنیم ولی، به همت شما، حالا نزدیک به ۱۸ میلیون ترک در آن پدیدار شده است.»

در حالی که گمانه‌زنی‌ها از وقوع احتمالی پیروزی کلینتون خبر می‌دهد، در ادامه برخی از تصویرهای او را که مربوط به مهمترین لحظات زندگی وی می‌باشد، را می‌بینید:










بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
2
8
بنظر میرسد که خانمی مهربان و خوش روم و سیاست مدار است که امیدوارم اگر در قبال ایران عزیز ما خوب باشد و سیاستهای خوبی پیشه بگیرد و صلح را در خاورمیانه بتواند فراهم کند پیروز شود در انتخوابها.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین