کد خبر: ۲۹۱۸۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶

بازتاب حمله هکرها به العالم در رسانه‌های جهان

العالم با انعکاس نحوه‌ی واکنش رسانه‌های کشورهای مختلف به حمله‌ی هکرها به صفحه‌های شبکه خبری العالم در "تویتر" و "یوتیوب"، اعلام کرد که این رسانه‌ها موضوع همسویی مواضع هکرها با عربستان سعودی و حمایت آنان از تجاوز این کشور به یمن را بیش از مسائل دیگر برجسته کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
فرانس 24 با انتشار خبر هک شدن صفحات العالم در "تویتر" و "یوتیوب" تأکید کرد، شبکه العالم به صورت گسترده در حال پوشش خبری حملات هوایی عربستان و همپیمانانش به یمن و دیگر رویدادهای این کشور است.

فرانس 24 همچنین به اقدام مسؤولان ماهواره‌های عربستانی و مصری در جلوگیری از پخش برنامه‌های شبکه العالم اشاره کرد.

سایت عربی شبکه "سی ان ان" هم در خبری تأکید کرد که هکرهای حامی عملیات "توفان قاطعیت"، با تصاویر پادشاه و شماری از سران سعودی، به صفحه‌های شبکه العالم حمله کردند.

سی ان ان خاطرنشان کرد، بحث و جدل درباره حمله هکرها به صفحه‌های شبکه العالم، چند ساعت قبل با انتشار خبرهایی در این صفحه‌ها مبنی بر کشته شدن شماری از رهبران انصارالله یمن، آغاز شد.

روزنامه سعودی "الوئام" هم در صفحه اینترنتی خود مدعی شد که این حمله هکرها، پاسخی شدید به اقدامات شبکه العالم بود.

این روزنامه سعودی ادعا کرد که هکرها با نفوذ به صفحه‌های رسمی العالم، اسناد و توصیه های مهمی را فاش کردند. !!

سایت سعودی "المواطن" هم با انتشار این خبر تأکید کرد که هکرها مطالبی را درباره سیاست‌های شبکه العالم در کشورهای عربی و عملیات توفان قاطعیت منتشر کردند.

خبرگزاری "فرانسه" هم در خبری تأکید کرد که یک گروه هکر "سعودی" به صفحه‌های شبکه العالم در شبکه‌های اجتماعی حمله کرده است و این گروه حامی دخالت نظامی عربستان سعودی در یمن است.

به گزارش العالم، خبرگزاری فرانسه خاطرنشان کرد که شبکه العالم، به صورت گسترده در حال پوشش بحران یمن است.

خبرگزاری "رویترز" نیز حمله هکرها به شبکه العالم را با پوشش گسترده خبرهای تجاوز عربستان به یمن از طریق العالم مرتبط دانست و تأکید کرد که عربستان و مصر قبلا نیز از پخش برنامه‌های شبکه العالم از ماهواره های خود جلوگیری کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین