کد خبر: ۲۹۱۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

همکاری وزارت بهداشت و قرارگاه خاتم‌ برای ساخت بیمارستان

هاشمی همچنین درباره نحوه تامین منابع مالی پروژه‌های بهداشتی - درمانی گفت: 30 درصد از منابع مالی مورد نیاز هر یک از این پروژه‌ها به صورت نقدی و 70 درصد دیگر نیز از محل املاک و مستغلات وزارت بهداشت و دولت تامین خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : وزیر بهداشت گفت: در قالب تفاهم نامه‌ای مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء پروژه‌های بیمارستانی و سایر ابنیه بهداشتی، درمانی و آموزشی در نقاط مختلف کشور بر اساس نیاز سنجی از طرف وزارت بهداشت توسط این قرارگاه احداث می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در مراسم امضای تفاهم نامه با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: مقرر شد در حوزه بهداشت و درمان طی چهار سال آینده و تا سقف 5 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا داشته باشیم.

هاشمی همچنین درباره نحوه تامین منابع مالی پروژه‌های بهداشتی - درمانی گفت: 30 درصد از منابع مالی مورد نیاز هر یک از این پروژه‌ها به صورت نقدی و 70 درصد دیگر نیز از محل املاک و مستغلات وزارت بهداشت و دولت تامین خواهد شد.

وزیر بهداشت ضمن بیان این مطلب که در حال حاضر قدمت اغلب بیمارستان‌های کشور بیش از 50 سال است، افزود: امیدواریم در پایان چهار سال، حجم قابل توجهی از بیمارستان‌های فرسوده به مراکزی مجهز جهت ارائه خدمات پزشکی به مردم تبدیل شوند.

هاشمی با تاکید بر اینکه مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پس از هشت سال دفاع مقدس وارد حوزه سازندگی شدند و مردم ایران از برکات تلاش آنها بهره‌مند شده‌اند، افزود: این مجموعه، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران است که در اکثر نقاط کشور و در قالب طرح‌های مهم و ملی نقشی آشکار دارد.

وزیر بهداشت گفت: در حوزه بهداشت و درمان در کشور عقب افتادگی‌های زیادی وجود دارد،در دولت‌های گذشته، عدم اطلاع کافی از این حوزه باعث مغفول ماندن بخش بهداشت و درمان شده است، اما در حال حاضر این بخش در اولویت دولت و مجلس قرار گرفته است و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا درد و رنج مردم کم شود.

هاشمی گفت: امیدواریم ثمرات این تفاهم‌نامه را به صورت عملی ببینیم و در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرای پروژه‌های بیمارستانی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بویژه در مناطق محروم باشم.

بنابراعلام وب‌دا، وزیر بهداشت در پایان با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم اولویت اول مسئولان است، گفت: واقعیت این است که مردم در حوزه سلامت مشکلات زیادی دارند و در برخی موارد بروز یک حادثه می‌تواند به راحتی روند زندگی یک فرد را تغییر دهد، بنابراین حداکثر تلاش خود را در جهت کم کردن مشکلات مردم به کار می‌بندیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
1
0
وزیر بهداشت هیچ همسویی با دولت روحانی ندارد.وزارت بهداشت تنها وزارتخانه ایست که بیش از 90 درصد مدیران از دولت قبل مانده اند و عوض نشده اند.و این هم سندی دیگر از اصولگرایی افراطی دکتر هاشمی.چه لزومی هست که با وجود شرکتهای عمرانی مختلف که شاید با قیمتهای پایین تر پروژه ها را به اتمام برسانند ولی وزیر در یک اقدام عجیب باز هم با رانت...را وارد وزارت بهداشت میکند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین