کد خبر: ۲۹۱۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

تهران تا سه روز آینده آفتابی است

نقشینه درباره وضعیت آب و هوایی تهران گفت: تهران در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی همراه با وزش باد دارد.
آفتاب‌‌نیوز : کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران تا سه روز آینده صاف و آفتابی همراه با وزش باد است.

به گزارش فارس، امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: در ساعت 5 صبح امروز کمینه دمای شهرکرد نسبت به ساعت 5 روز گذشته 14 درجه افت داشته و سردتر شده است. همچنین اراک، اصفهان، یاسوج 12 درجه افت دما داشتند.

وی افزود: انتظار این را داریم که طی 24 ساعت آینده افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در شرق، شمال شرق، غرب، شمال غرب و غرب سواحل خزر را شاهد باشیم. همچنین در چهارشنبه و پنج‌شنبه همین جریان افزایش ابر، وزش باد و رگبار را در جنوب غربی و برخی از نقاط جنوب نیز شاهد هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: در روز پنج‌شنبه استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحل و بختیاری بارش باران دارند.

نقشینه با بیان اینکه خلیج فارس امروز مواج است، اظهار داشت: در 24 ساعت آینده استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، سمنان و قم وزش باد شدیدی دارند و در جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان این وزش باد موجب ایجاد گرد و غبار خواهد شد.

وی درباره وضعیت آب و هوایی تهران گفت: تهران در سه روز آینده آسمان صاف و آفتابی همراه با وزش باد دارد.

نقشینه ادامه داد: صبح امروز سردترین مرکز استان‌ شهرکرد با دمای 3 درجه زیر صفر و گرمترین مرکز استان بندرعباس با 36 درجه بالای صفر بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین