کد خبر: ۲۹۱۹۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

اظهارات معاون هنری ارشاد درباره «اپرای سعدی»

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت اجرای «اپرای سعدی» گفت: در حال بررسی مساله هستیم و تلاش می‌کنیم با کارگردان و تهیه‌کننده‌ی نمایش به توافقی برسیم که اصل کار از بین نرود.
آفتاب‌‌نیوز : علی مرادخانی در گفت‌وگویی با خبرنگار تئاتر ایسنا بیان کرد: برای «اپرای سعدی» باید تلاش کرد تا قضیه به گونه‌ای حل شود که جنجال و مساله‌ای درست نشود. در این راستا به دوستان و همکارانم در حوزه نمایش هم گفته بودم که از مسائلی که می‌بینید، جنجال درست می‌کند پرهیز کنید تا اصل کار از بین نرود. الان هم باید با همین منطق کار را دنبال کنیم‌.

او ادامه داد: در حال حاضر مهم‌ترین کاری که برای اپرای سعدی می‌توانم انجام دهم این است که پول برسانم تا با توجه به هزینه‌های صرف شده مشکلی پیش نیاید.

مرادخانی در پاسخ به اینکه آیا امکان اجرای «اپرای سعدی» با همان سبک و سیاق فعلی درآینده‌ای نزدیک وجود دارد یا خیر؟ گفت:باید در این‌باره باید با تهیه‌کننده و کارگردان به تفاهم برسیم تا کار پیش برود. ضمن اینکه موضوع در بخش‌های تخصصی که مسئول صدور مجوز هستند‌، باید در قالبی پیگیری شود که از بروز مشکل جلوگیری شود.

«اپرای سعدی» به کارگردانی بهروز غریب‌پور همزمان با روز سعدی قرار بود در شیراز به صحنه برود که به دلیل عدم صدور مجوز از سوی مرکز موسیقی، این اجرا به حالت تعلیق درآمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین