کد خبر: ۲۹۱۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

اعتراف به قتل و دزدی‌های سریالی مرد 2 زنه

مرد دو زنه که به صورت خانوادگی به سرقت‌های سریالی دست می‌زد اعتراف به قتل کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایران، سرهنگ دوم «اسماعیل واعظی» رئیس پلیس فردوس خراسان جنوبی گفت: در پی اعلام یکی از شهروندان فردوس مبنی بر سرقت طلای دختربچه پنج ساله‌اش موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام پلیسی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی نوع خودروی سارقان شدند و در این راستا با اجرای طرح مهار در سطح شهر هماهنگی‌های لازم با شهرهای همجوار نیز انجام شد.

فرمانده پلیس فردوس گفت: در کمتر از نیم ساعت یک سرقت دیگر از حوزه کلانتری اسلامیه شهر فردوس مشابه سرقت‌های قبلی به مرکز 110 اعلام شد که برای دستگیری دزدان نیروها به حالت آماده‌باش در آمدند.

با توجه به سرنخ‌های به دست آمده و احتمال خروج دزدان و حرکت به سمت شهر گناباد، مراتب از سوی پلیس آگاهی به کلانتری کاخک گناباد اعلام شد.

وی افزود: پس از حدود 5/1 ساعت از وقوع سرقت برابر اعلام کلانتری کاخک گناباد خودروی پیکان سفید رنگ دزدان شناسایی و توقیف شد که تعدادی از کارآگاهان همراه مالباخته برای شناسایی اموال سرقتی به محل اعزام شدند.

فرمانده پلیس فردوس بیان کرد:پس از حضور مأموران در محل و مشاهده طلاهای سرقتی توسط مالباخته، دزدان که یک خانواده متشکل از یک مرد و یک زن به همراه دو کودک بودند شناسایی شدند.

زمانی که مأموران پدر خانواده را در مقابل دلایل محکمه پسند قرار دادند متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و به هفت زورگیری در شهر‌های فردوس، بردسکن، قم، نائین، دلیجان و یک قتل در شهر طبس اعتراف کرد.

وی گفت: متهم به قتل دو همسر و دو کودک دارد که اکثر زورگیری‌ها را با همدستی آنها انجام می‌داد و انگیزه خود را از سرقت‌های سریالی و قتل، تأمین هزینه همسرانش بیان داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین