کد خبر: ۲۹۲۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

جاده کمربندی آستارا باز هم رنگ خون گرفت

تصادف مرگبار دیشب در جاده کمربندی آستارا به اردبیل، منجر به مرگ دو نفر و مجروح شدن 4 نفر از هموطنانمان شد.
آفتاب‌‌نیوز : سروان محمود امیدی، رئیس پلیس راه آستارا - تالش در گفت‌وگو با ایسنا، با تأیید خبر فوق اظهار کرد: در پی برخورد دو خودروی زانتیا و پراید که در حوالی ساعت 1:15 دقیقه بامداد بوقوع پیوست، رانندگان دو خودرو پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه انحراف به چپ راننده زانتیا دلیل بوقوع پیوستن این تصادف مرگبار بوده است، درخصوص جزئیات تصادف فوق توضیح داد: در این حادثه، یک دستگاه خودروی زانتیا بومی آستارا که به همراه خانواده از سمت اردبیل به سمت آستارا در حرکت بود پس از انحراف به سمت چپ با یک دستگاه خودروی پراید بومی که با یک زوج سرنشین از سمت مخالف در حال حرکت بودند، برخورد می‌کند و رانندگان دو خودرو پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند.

سروان امیدی با تأکید بر اینکه این حادثه 4 مجروح بر جای گذاشته است، اضافه کرد: دو نفر از مصدومان به دلیل شکستگی اعضای بدن به بیمارستان‌های رشت و اردبیل اعزام و سرنشینان دیگر پس از مداوای سرپایی از مرکز اورژانس آستارا مرخص شدند.

وی در پایان به کلیه رانندگان توصیه کرد: با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند و با رعایت قوانین و مقررات از بوقوع پیوستن حوادث ناگوار جلوگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
0
الان هم تشيع جنازه راننده زانتيا داره انجام ميشه دلم براي دخترش ميسوزه كه بي پدر شد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین