کد خبر: ۲۹۲۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰

افزایش نسبی دما در تهران

نقشینه درباره وضعیت جوی استان تهران افزود: آسمان پایتخت برای امروز کمی تا قسمتی ابری و برای فردا رشد ابر و 5 شنبه شب رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در تهران روند افزایش نسبی دما در سه روز آینده به ترتیب با بیشینه 17، 19 و 23 و کمینه 9،10 و 13 را خواهیم داشت.
آفتاب‌‌نیوز : کارشناس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از ورود یک سامانه بارشی و تاثیر در جنوب غرب، غرب و بتدریج شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی خبر داد.

امیر حسین نقشینه ، با اشاره به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز گفت: در برخی مناطق شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می شود و در برخی نقاط جنوب، شرق وجنوب شرق کشور نیز افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی بارعد و برق رخ خواهد داد. همچنین امروز در شرق، جنوب شرق وجنوب کشور وزش باد و در برخی نقاط باد و گردوخاک رخ خواهد داد.

وی با بیان این که در روز چهارشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام خواهد بود، افزود: از روز پنج شنبه با ورود یک سامانه بارشی به کشور در جنوب غرب، غرب و بتدریج شمال غرب، دامنه های زاگرس مرکزی وتا اواخر وقت در مرکز وشمال شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد وبرق پیش‌بینی می شود که این وضعیت در روز جمعه نیز در دامنه های زاگرس مرکزی، مرکز و شمال شرق کشور رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی کشور با اشاره به مواج بودن خلیج فارس طی دو روز آینده ، گفت: روز پنج شنبه در جنوب غرب کشور بادوگرد وخاک وکاهش دید افقی پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا، نقشینه درباره وضعیت جوی استان تهران افزود: آسمان پایتخت برای امروز کمی تا قسمتی ابری و برای فردا رشد ابر و 5 شنبه شب رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در تهران روند افزایش نسبی دما در سه روز آینده به ترتیب با بیشینه 17، 19 و 23 و کمینه 9،10 و 13 را خواهیم داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین