کد خبر: ۲۹۲۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷

برانکو: افتخار می‌کنم ‎سرمربی ‎پرسپولیس‎ شدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شدم و افتخاری است برای هر مربی که بتواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ در تمرین پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر، گفت: اول اینکه خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شدم و افتخاری است برای هر مربی که بتواند هدایت این تیم را برعهده بگیرد و می‌دانم شرایط پرسپولیس در لیگ چگونه است ولی من و همکارانم تمام دانش خود را بکار می‌گیریم که در لیگ برتر شرایط تیم بهتر شود و در این فصل در آسیا نتایج خوبی بگیریم و در لیگ ایران هم یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمانی باشیم.

وی در مورد کادر فنی خود عنوان کرد: پانادیچ برای تیم یوگسلاوی بازی می‌کرده و در هامبورگ و ژاپن هم بازی کرده است و بالاترین مدرک مربیگری اروپا را دارد و مویر مربی بدنسازی است و کارشناس برجسته بدنسازی در فوتبال اروپاست و ایگور پانادیچ که تجربه زیادی در کار با دروازه‌بانی دارد و در لیگ کرواسی مربیگری کرده و در تیم الاتحاد جده هم کار کرده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کرده است.

برانکو در مورد حل مشکلات مالیاتی خود گفت: بله این مشکل با رضایت طرفین حل شده به طوریکه با آرامش کامل می تـوانیم کار کنیم و قرار داد ما یک فصل دیگر هم ادامه خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت کریم باقری در کادرفنی گفت: از سوال‌تان ممنون چون من فقط در مورد همکارانم که از  کرواسی آمده‌اند صحبت کردم ولی باقری را همه می‌شناسید و می‌دانید چه تجربه بالایی دارد و در تیم‌های باشگاهی خارجی بازی کرده و با او مشکل زبان و ارتباط هم نداریم و می‌خواهیم یک مربی ایرانی دیگر هم به کار بگیریم و باید با قائم مقام باشگاه در این مورد صحبت کنیم.

به گزارش فارس، برانکو در مورد شایعه حضور احمدرضا عابدزاده در کادر فنی پرسپولیس گفت: آنها نامداران بزرگ باشگاه هستند و همیشه برای آنها جایگاهی در باشگاه هستند و مدیریت باشگاه می‌تواند برایشان جایگاه مورد نظر را در نظر بگیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین