کد خبر: ۲۹۲۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

عراقچی:جلسه با کارشناسان حقوفی بسیار خوب بود

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای نشست با کارشناسان حقوقی را بسیار خوب برشمرد و گفت: مجموعه دیدگاه‌های مطرح شده در جلسه را جمع بندی، مکتوب و در طول مذاکرات استفاده خواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز : سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران دقایقی پیش با حضور در جمع خبرنگاران در معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری در خصوص نشست بررسی ابعاد حقوقی بیانیه لوزان که در این محل در حال برگزاری است گفت: جلسه بسیار خوبی بود و از ساعت 16 تا کنون ادامه دارد.

وی که به منظور دیدار با رئیس جمهور مجبور به ترک این جلسه شد عنوان کرد: این نشست با حضور خانم امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور و چهار نفر از کارشناسان حقوقی تیم مذاکره کننده برگزار شد و کماکان ادامه دارد.

عراقچی اضافه کرد: در این نشست قریب به 40 نفر از اساتید و کارشناسان حقوقی حضور داشتند و من گزارشی از روند مذاکرات را ارائه و ابعاد حقوقی مذاکرات و راه حل‌های حاصله را توضیح دادم.

معاون وزیر امور خارجه ادامه داد: دوستان دیدگاه‌ها و نظرات خود را ارائه کردند و در برخی موارد پیشنهادات بسیار خوبی داشتند و به نکاتی اشاره کردند که برای ما مفید بود.

عراقچی با ذکر این نکته که ابعاد حقوقی قضیه پیچیدگی‌های خود را دارد، یادآور شد: نظرات امروز بسیار مفید بود و دوستان حاضر در جلسه که از دانشگاه‌ها و حوزه‌های مختلف کاری با دیدگاه‌های مختلف در این نشست حضور پیدا کرده بودند، توصیه‌هایی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: هم دوستانی که به روند مذاکرات انتقاد داشتند و هم آنهایی که معتقدند گام‌های خوبی برداشته شده توصیه‌هایی را کردند که انشاالله مجموعه دیدگاه‌ها را جمع بندی و مکتوب کرده و حتماً در طول مذاکرات از آن استفاده خواهد شد.

به گزارش فارس، در این نشست همچنین بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی نیز حضور دارد و این جلسه هنوز هم ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین