کد خبر: ۲۹۲۰۷۳
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸

قلعه‌نویی: تاریخ خیانت‌ها علیه من راثابت می‌کند

سرمربی استقلال می‌گوید این تیم با پیروزی برابر ملوان می‌تواند به قهرمانی امیدوار شود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مهر، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران درباره بازی با تیم ملوان اظهار داشت: ملوان از تیم های خوب و با کیفیت لیگ برتر است و فیروز کریمی هم از جمله مربیانی است که فوتبال را می فهمد. او از اساتید مربیگری ما است و آخرین مربی ای است که در آسیا به عنوان قهرمانی رسیده است.

وی افزود: امیدوارم شرایط جوی و زمین اجازه بدهد که ما بازی خوبی برابر ملوان انجام بدهیم. چند بازیکن مصدوم و محروم داریم ولی امیدوارم بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشته باشند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه آیا استقلال برای بازی با ملوان آماده است یا خیر تاکید کرد: استقلال برای همه بازیها آماده است. خداوکیلی ما روی اشتباهات فردی در چند مسابقه است که نبرده ایم. ما تا آخرین لحظه می جنگیدم و امید داریم قهرمان شویم. اگر ملوان را شکست بدهیم دوباره به جدول بر می گردیم.

قلعه نویی درباره انتقادات برخی از کارشناسان مبنی بر مشکلات بدنی بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از ما «کارشناس بعد از نتیجه» هستیم. ما مشکل بدنی نداریم و همانطور که می دانید خیلی از مسابقات را هم در دقایق پایانی بردیم.

سرمربی استقلال از پاسخ شفاف به این سئوال که تکلیفش برای رفتن یا ماندن از این تیم چگونه است، طفره رفت و گفت:ما ۵ بازی دیگر در پیش داریم و باید با تمام وجود تلاش کنیم که بهترین نتایج را بگیریم ضمن اینکه باید از کادر فنی و بعضی از بازیکنانم تشکر کنم که بعضی از آنها حدود شش ماه است پولی نگرفته اند.

سرمربی استقلال در ادامه درباره انتقادی که از این تیم به خاطر خرید بازیکنان در نیم فصل می شود تاکید کرد: خریدهای ما کاملا فنی بود. البته من نیم فصل به باشگاه یک لیست دادم و بازیکنانی مثل محسن مسلمان و کاوه رضایی را می خواستم ولی وقتی پول نبوده چکار کنم؟ بروم خانه ام را بفروشم؟ مثل آن آقایی که در بوشهر خانه اش را فروخت؟ اسپانسر باشگاه از روزی که مقرر کردند استقلال و پرسپولیس به فروش برسد هیچ پولی به ما نداده است.

قلعه نویی ادامه داد: مگر من بدم می آمد که بازیکنان با کیفیت تری بگیریم؟ برای خرید کاوه رضایی دو، سه بار جلسه برگزار کردیم ولی رقم هایی برای او گفتند که در ید ما نبود البته من اعتقاد دارم تمام خریدهای ما فنی است. همین میلاد نوری برای اینکه به استقلال بیاید از جیب خودش پول داد ولی هنوز آنقدرها هم از باشگاه پول نگرفته است.

سرمربی استقلال افزود: حتما باید یک سری ها به استقلال می آمدند و چند میلیارد می گرفتند و بعد از آن مردم را سیاه می کردند و خودشان را استقلالی جا می زدند!

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که چقدر به قهرمانی این تیم در لیگ برتر امیدوار است یادآور شد: با نتایجی که هفته گذشته رقم خورد، به قهرمانی خود امیدواریم. اگر ملوان را ببریم شانس اول قهرمانی هستیم! البته اگر سهمیه هم بگیریم با این شرایط و مشکلاتی که داشتیم خوب است.

قلعه نویی مجددا به انتقاد از حضور خسرو حیدری در اردوی تیم ملی در اتریش پرداخت و افزود: در همین بازی آخر سپاهان حاج صفی در بردشان تاثیر زیادی داشت. حالا این بازیکن را با خسرو حیدری مقایسه کنید. اگر خسرو به اتریش نمی رفت می توانست به ما در این هفته کمک کند. حاج صفی به خاطر مصدومیت از اردوی تیم ملی برگشت و به تیم سپاهان هم کمک کرد ولی بازیکن ما در اتریش ماند و حتی یک آزمایش هم از او نگرفتند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال در نیم فصل اول ضربات زیادی خورد گفت: شما نگاه کنید ما قبل از بازی با فولاد خوزستان با ۷ نفر تمرین می کردیم. بعد از دو سال قهرمانی پروژه ای علیه من ایجاد شد و چه خیانت هایی که نشد تا جایی که تمرینات ما را به شش نفر رساندند. تاریخ این خیانت ها علیه من را ثابت خواهد کرد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: به عنوان مثال نامه ای به ما زدند و خواستار یعقوب کریمی شدند در حالی که حتی تمرینات عمومی اش را شروع نکرده بود.

وی افزود: ما باید در نیم فصل اول بار خودمان را می بستیم. با این حال ما با تمام این شرایط ساختیم و تا آخرین لحظه هم برای استقلال کار خواهیم کرد.

قلعه نویی در پاسخ به سئوالی مبنی بر فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این یک طرح خام است چون در فوتبال ما بخش خصوصی هیچ وقت موفق نبوده است. برادران شفیع‌زاده چند سال با عشق در استقلال خوزستان هزینه کردند ولی آخرش چه شد؟ آنها از فوتبال ایران رفتند چون ما بستر را برای خصوصی سازی آماده نکرده ایم.

وی افزود: شاید خیلی از بانک ها هم دوست داشتند استقلال و پرسپولیس را بخرند ولی آئین نامه داخلی آنها اجازه این کار را نمی دهد. حتی خیلی از اشخاص هم هستند که دلشان می خواهد پرسپولیس را بخرند ولی می ترسند که هفت پشتش را در بیاورند که این پول را از کجا آورده ای و یا عکسی آنچنانی از زن و بچه اش پیدا کنند و برایش دردسر بسازند.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص اینکه آیا برنامه ای برای سال آینده به باشگاه استقلال داده است یا خیر گفت: اجازه بدهید فعلا به بازی با ملوان فکر کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین