کد خبر: ۲۹۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

سوئد: دانشجویان ایرانی برای جاسوسی می‌آیند

سرویس امنیتی پلیس سوئد اعلام کرده که افزایش ناگهانی دانشجویان ایرانی در سوئد برای آنها مشکوک است و حدس می‌زنند که جوانان ایرانی برای دزدیدن اطلاعات مربوط به ساخت سلاح به این کشور رفته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : سرویس امنیتی پلیس سوئد اعلام کرده که افزایش ناگهانی دانشجویان ایرانی در سوئد برای آنها مشکوک است و حدس می‌زنند که جوانان ایرانی برای دزدیدن اطلاعات مربوط به ساخت سلاح به این کشور رفته‌اند.

به گزارش فارس، سرویس امنیتی پلیس سوئد اعلام کرده که افزایش ناگهانی دانشجویان ایرانی در سوئد برای آنها مشکوک است و حدس می‌زنند که جوانان ایرانی برای دزدیدن اطلاعات مربوط به ساخت سلاح به این کشور رفته‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه آفتن‌پوستن، «آرنه کریستین» گفته: «ما شاهد ثبت تقاضاهای بسیار زیادی از سوی ایرانیان برای تحصیل در یک رشته خاص در یک موسسه خاص هستیم، تعداد این تقاضاها به حدی است که (ورود دانشجویان ایرانی) یک تقلب سازمان‌یافته بنظر می‌آید.

کریستین برای این شک خود علت هم آورد و گفت که مقامات ایرانی پیش از این گفته بودند که برای دور زدن تحریم‌ها، دانشجویان این کشور به موسسات غربی اعزام می‌شوند تا تکنولوژی‌های لازم را بیاموزند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین