کد خبر: ۲۹۲۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

بازدید سرزده وزیر بهداشت از یک بیمارستان دولتی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته به طور سرزده به مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی لقمان حکیم رفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، با بیماران، همراهان بیماران و مراجعین به بیمارستان گفت و گو کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت، در این بازدید بسیاری از مردم از نحوه ارائه خدمات در این بیمارستان ابراز رضایت کردند و همینطور تعدادی از مراجعین نیز انتقاداتی نیز از نحوه ارائه خدمات مطرح کردند.

دکتر هاشمی دستورات لازم را برای رفع مشکلات این بیمارستان به ویژه در بخش تکمیل بسته هتلینگ بیمارستان صادر کرد.

بیمارستان لقمان حکیم از زمان اجرای طرح تحول نظام سلامت اقدامات بسیاری را برای بازسازی و نوسازی بخش های مختلف و همینطور ارتقاء ارائه خدمات به بیماران انجام داده است.

بنا بر این گزارش، وزیر بهداشت از بخش های جراحی اعصاب، جراحی مردان، اطفال و کلینیک ویژه بیمارستان که پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت بازسازی و به بهره برداری رسیده است، بازدید کرد و ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری نحوه رسیدگی به آنان را مورد بررسی قرار داد و برای آنان بهبودی و شفای عاجل آرزو کرد.

دکتر هاشمی همچنین ضمن بازدید از بخش های در حال بازسازی بیمارستان نظیر بلوک زایمان، اورژانس و اتاق عمل بر لزوم تسریع روند ساخت آن تاکید کرد و اظهار امیدواری کرد: ساختمان MRI و چیلرهای برج های خنک کننده اورژانس جنرال در آینده نه چندان دور به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت در ادامه بازدید و مشاهده نحوه ارایه خدمات، از نزدیک با پزشکان، پرستاران و پرسنل این بیمارستان به گفتگو پرداخت و ضمن قدردانی از زحمات آنان توصیه ها و رهنمو دهای لازم را ارائه داد.

گفتنی است در این بازدید که با حضور دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مهندس موهبتی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه، دکتر امیدوار رضایی رئیس بیمارستان، دکتر زارع نژاد رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران، اساتید و پزشکان بیمارستان انجام شد بخش های مختلف بیمارستان مورد بازدید قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
0
0
كاش ازبيمارستانهاي ياسوج هم ديدين ميكرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین