کد خبر: ۲۹۲۱۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

اعلام حکم مسوولان جشنواره تئاتر کودک همدان

از سوی مدیر کل هنرهای نمایشی، رئیس بیست‌ودومین جشنواره بین‌­المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شد و به پیشنهاد رئیس جشنواره،دبیر این رویداد هنری هم معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز : مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی طی حکمی فاضل عبادی (مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان) را به‌عنوان رئیس بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی کرد.

در بخشی از حکم عبادی آمده است: «براساس سیاست واگذاری رویدادهای حوزه تئاتر به استانها و با توجه به توان تخصصی موجود در همدان و سبقه و شأن فرهنگی این سامان، نظر به تعهد، احساس مسئولیت و توان مدیریتی جنابعالی در جایگاه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، به عنوان رئیس بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب می‌شوید.

امید که به لطف یزدان پاک، ضمن استقرار و تجهیز دبیرخانه دائمی جشنواره در همدان، با بهره‌گیری از تمامی توان سخت افزاری و نیروی توانمند انسانی و همچنین جذب مشارکت‌های مادی و معنوی سایر نهادهای استان به ویژه نهادهای غیر دولتی در ارتقاء جایگاه این رویداد بین­‌اللملی پیروز و سربلند باشید.»

مدیر کل هنرهای نمایشی به پیشنهاد رئیس جشنواره، دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌­المللی تئاتر کودک و نوجوان را منصوب کرد.

طی حکمی از سوی مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی شهرام کرمی به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب شد.

در بخشی از حکم شهرام کرمی اشاره شده است که: «جشنواره بین‌­المللی تئاتر کودک و نوجوان به یاری و همت هنرمندان این حوزه و دغدغه‌مندان فرهنگ و هنر، اکنون درخت جوان و شادابی شده است که نیازمند پایش و پرستاری است تا به بار بنشیند و ببالد. به پیشنهاد مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان و نظر به تجربه، تخصص و تعلق خاطر جنابعالی به تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منصوب می‌شوید.»

به گزارش ایسنا، گفتنی است که بیست و دومین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان مهر ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین