کد خبر: ۲۹۲۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹

شکار دختر بچه‌ها با همکاري اعضاي خانواده

فرمانده انتظامي شهرستان فردوس از دستگيري قاتل و سارقان حرفه‌اي در اين شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش مردم سالاری، سرهنگ اسماعيل واعظي اظهار داشت: در پي اعلام يکي از شهروندان فردوسي مبني بر سرقت طلاجات دختر بچه پنج ساله‌اش موضوع به صورت ويژه در دستور کار فرماندهي انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي نوع خودرو سارقان شدند و دaر اين راستا ضمن اجراي طرح مهار در سطح شهرستان هماهنگي‌هاي لازم با شهرستان‌هاي همجوار نيز انجام شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فردوس تصريح کرد: در راستاي اين موضوع و در کمتر ازنيم‌ساعت يک فقره سرقت ديگر از حوزه کلانتري اسلاميه شهر فردوس مشابه سرقت‌هاي قبلي به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام شد که براي دستگيري سارق و يا سارقان تمام نيروها به حالت آماده باش درآمدند.

 واعظي خاطر نشان کرد‌: با توجه به سرنخ‌هاي بدست آمده و احتمال خروج سارقان از حوزه استحفاظي به طرف شهرستان گناباد خراسان رضوي‌، مراتب از سوي پليس آگاهي به کلانتري کاخک گناباد اعلام شد. ‌

وي افزود‌: پس از حدود يک و نيم ساعت از وقوع سرقت برابر اعلام کلانتري کاخک گناباد خودرو پيکان سفيد رنگ سارقان شناسايي و توقيف شد که تعدادي از کارآگاهان پليس آگاهي به همراه مالباخته براي شناسايي اموال مسروقه به محل اعزام شدند.

 فرمانده انتظامي شهرستان فردوس ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و مشاهده طلاهاي مسروقه توسط مالباخته‌، سارقان که يک خانواده متشکل از يک مرد و يک زن به همراه دو کودک بودند مورد شناسايي قرار گرفته و دستگير شدند. پس از هماهنگي قضايي به عمل آمده بين شهرستان‌هاي فردوس و گناباد متهمان به شهرستان فردوس منتقل و مورد بازجويي قرار گرفتند.

وي يادآور شد‌: زماني که ماموران متهم مرد به هويت (الف-ب) را در مقابل دلايل محکمه پسند قرار دادند متهم به ناچار لب به اعتراف گشود و به هفت فقره سرقت به عنف در شهرستان‌هاي فردوس‌، بردسکن‌، قم‌، نائين‌، دليجان و يک فقره قتل در شهرستان طبس اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان فردوس خاطرنشان کرد: قاتل داراي دو همسر و دو فرزند بوده که بيشتر سرقت‌هاي به عنف را با همدستي آن‌ها انجام مي‌داده و انگيزه خود را از سرقت‌هاي سريالي و قتل‌، تامين هزينه همسرانش بيان داشته است.‌

واعظي با اشاره به اينکه متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده راهي دادسرا شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به ويژه حضور خودروهاي غريبه در خيابان‌هاي سطح شهر مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند‌.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین