کد خبر: ۲۹۲۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

جزییات برگزاری ترم تابستان دانشگاه آزاد

وی درباره تعداد واحدهای درسی قابل ارائه در دوره تابستان گفت: برای دوره های کاردانی و کارشناسی حداکثر 10 واحد و برای دوره کارشناسی ارشد تا 6 واحد و دکترا تا 4 واحد، ارائه می شود.
آفتاب‌‌نیوز : رییس مرکز امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی از شروع ترم تابستان از اول تیرماه خبر داد و گفت: تمامی واحدهای این دانشگاه ملزم به برگزاری ترم آموزشی در فصل تابستان هستند.

به گزارش ایرنا، رسول میرزایی با بیان اینکه سال گذشته تنها واحدهای جامع و بزرگ ملزم به برگزاری ترم تابستان بودند، افزود: برگزاری ترم تابستانی شامل تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می شود.

میرزایی خاطر نشان کرد: مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی تمامی تلاش خود را برای برگزاری ترم تابستان برای دانشجویان به کار می برند تا فرصتی آنها ایجاد شده و بدون دغدغه در کنار خانواده های خود به تحصیل بپردازند.

براساس گزارش دانشگاه آزاد ، وی درباره تعداد واحدهای درسی قابل ارائه در دوره تابستان گفت: برای دوره های کاردانی و کارشناسی حداکثر 10 واحد و برای دوره کارشناسی ارشد تا 6 واحد و دکترا تا 4 واحد، ارائه می شود.

مدیرکل امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی که با اخذ 12 واحد درسی در دوره تابستان دانش آموخته می شوند و همچنین دانشجویان دارای معدل بالاتر از 17 می توانند در این دوره تا 12 واحد درسی اخذ کنند.

میرزایی درباره میزان شهریه دوره تابستان گفت: شهریه ثابت دوره تابستان در ازای اخذ 6 واحد درسی و کمتر، نصف شهریه ثابت و در صورت اخذ بیش از 6 واحد تا حداکثر 12 واحدف دوسوم شهریه ثابت به همراه شهریه واحدهای انتخابی لحاظ می شود.

وی در مورد طول دوره ترم تابستان نیز گفت: مدت دوره تابستان بدون احتساب زمان ثبت نام، امتحانات و اعلام نمرات امتحانی، 8 هفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین