کد خبر: ۲۹۲۲۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

روند رسیدگی به قتل خانوادگی خیابان رکنی از زبان دادستان همدان

دادستان استان همدان با بیان اینکه 98 درصد عاملان قتل‌ها در استان همدان شناسایی می‌شوند، گفت: معمای قتل خانوادگی که در اسفند سال 93 در خیابان رکنی همدان به وقوع پیوست نیز به طور یقین توسط مجموعه پلیس کشف می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : کامران حمزه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه این پرونده جنایی بوده، تحقیقات در مورد این پرونده به صورت محرمانه انجام می‌شود بنابراین از گفتن موارد، جزئیات و اطلاعات جدید معذور هستیم.

وی افزود: اگر افرادی در مورد این قتل خانوادگی دستگیر شوند و مسجل شود که این افراد عاملان قتل بوده‌اند، حتما اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

حمزه یادآور شد: زوایا و سرنخ‌هایی در مورد این قتل کشف شده، به گونه‌ای که یکی از افراد این خانواده در برخی امور فعالیت داشته که همین سوءظن ما را بیشتر کرده و تحقیقات در این زمینه به طور ویژه در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا؛ صبح روز 11 اسفندماه سال 93 در تماسی با مرکز 110 موضوع قتل خانوادگی‌ای که در خیابان رکنی شهر همدان به وقوع پیوسته بود به پلیس اطلاع داده شد و از آن روز چند و چون وقوع این قتل توسط کارآگاهان در دست بررسی است.

مقتولان توسط دختر این خانواده که ساکن آذربایجان‌شرقی است، کشف شده‌اند به طوری‌که وی به همدان آمده و زنگ در خانه را زده اما کسی در را باز نکرده و هنگام ورود به منزل با بوی تعفن شدید مواجه شده و بلافاصله با پلیس تماس گرفته و ماموران با ورود به این منزل با جسد چهار نفر مواجه شده‌اند که دو نفر از آنها زن و دو نفر نیز مرد بودند.

تمامی افرادی که کشته شده‌اند اعضاء یک خانواده بوده‌اند به طوریکه دو برادر، مادر و دختر این خانواده به قتل رسیدند. بر اساس اطلاعات به دست آمده پدر این خانواده 20 سال گذشته خانواده‌اش را ترک کرده و اطلاعاتی در مورد زنده بودن وی در دست نیست.

سلاحی که متهم یا متهمان به قتل برای کشتن این افراد بکار برده‌اند، مشخص نبوده و نوع شیءای که آنها به وسیله آن کشته شده‌اند در دست بررسی است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

براساس گفته این زن، خانواده وی در امر خرید و فروش گنج و عتیقه‌جات فعالیت داشته‌اند اما همچنان تحقیقات ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین