کد خبر: ۲۹۲۲۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

رییس‌جمهور: تعدیل نرخ سود بانکی دنبال می‌شود

رییس‌جمهور در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان گیلان در رشت با تاکید بر این که اقتصاد کشور در سال ۹۳ از دوران رکود خارج شده و امسال، سال رونق اقتصادی خواهد بود، تصریح کرد: کارآفرینان بدانند که رشد اقتصادی در کشور با شتاب ادامه خواهد یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش خصوصی در رونق و توسعه کشور، گفت: اقتصاد کشور باید قدم به قدم به بخش خصوصی واگذار شود و دولت مصمم به برداشتن مقررات زاید در مسیر فعالیت‌های اقتصادی در کشور است.

او که در جمع سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استان گیلان صحبت می‌کرد، به اهمیت کاهش نرخ سود بانکی اشاره کرد و افزود: شورای پول و اعتبار، تعدیل نرخ سود بانکی را دنبال خواهد کرد.

روحانی در ادامه به تلاش سرداران عرصه دیپلماسی کشور در مذاکرات هسته‌ای پرداخت و گفت: کار غرور آفرین دیپلمات‌ها در شان ملت ایران است و رویکرد دولت در این عرصه، تثبیت حقوق ملی و زمینه‌سازی برای پیشرفت سریع‌تر است.

به گزارش ایسنا، رییس جمهوری هم‌چنین به دستاوردهای کشور در عرصه پزشکی و اجرای طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و افزود: تحول بخش سلامت در شرایط تحریم افتخار ملی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین