کد خبر: ۲۹۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

وزیر ورزش: امیدواریم فوتبال کشور نیز همانند کشتی رشد خوبی داشته باشد

وزیر ورزش و جوانان که همراه کاروان تدبیر و امید به استان گیلان آمده، گفت: امیداوریم فوتبال کشور نیز همانند کشتی رشد خوبی داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود گودرزی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از سایت 111 سامانه ارتباط مردمی با رییس جمهوری در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت در گفت وگو با ایرنا افزود : خوشبختانه تیم ملی کشتی آزاد ایران توانست با شایستگی عنوان قهرمانی جهان را در آمریکا کسب کند . 

وی اظهار کرد : با توجه به استعداد و پتانسیلی که در ایران وجود دارد ، امیدواریم که سالیان متمادی کشتی ایران بر قله جهان بایستد و هرساله شاهد درخشش روزافزون این رشته پرطرفدار باشیم . 

وی در ادامه به تیم ملی فوتبال ایران اشاره و بیان کرد : امیدواریم که فوتبال نیز همانند کشتی رشد خوبی داشته باشد و بتواند در میادین مختلف ، نتایج خوبی کسب کند . 

گودرزی در مورد مهمترین برنامه های امسال وزارت ورزش و جوانان گفت : برنامه و هدف وزارت ورزش و جوانان، برنامه عملیاتی است و در راستای برنامه های کلانی است که پیش از این تهیه شده است. 

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد : اهداف کلی وزارت ورزش نیز در آینده نزدیک اعلام می شود اما به طور کلی، طرح هایی است که از قبل اعلام کرده و آن را ادامه خواهیم داد . 

گودرزی در ادامه به ورزش گیلان اشاره و اضافه کرد: گیلان از استان هایی است که باید توجهی ویژه به آن شود چون استعدادها و پتانسیل های فراوانی در رشته های مختلف دارد . 

وی اضافه کرد : امیدواریم با تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در گیلان ، این استان در بخش زیرساخت ها نیز رشد و جهش خوبی داشته باشد. 

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان علاوه بر بازدید از سامانه ارتباطی 111 ، از استخر کوثر مجموعه ورزشی یادگار امام رشت نیز بازدید کرد. 

حدود 140 هزار ورزشکار سازمان یافته در استان گیلان در رشته های مختلف ورزشی فعالیت می کنند . 

رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، امروز (چهارشنبه) در پانزدهمین سفر استانی، به گیلان آمده اند که دیدار با روحانیون، علما، سرمایه گذاران ، برگزیدگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های رییس جمهوری در این سفر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین