کد خبر: ۲۹۲۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱

پیروزی یک‌نیمه‌ای پرسپولیس مقابل سپاهان

پرسپولیس نیمه نخست دیدار مقابل سپاهان را با پیروزی پشت سر گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با تک گل هادی نوروزی به سود پرسپولیس پایان یافت.

نیمه نخست:

دقیقه 10: روی ارسال هادی نوروزی که از سمت چپ انجام شد، مدافعان سپاهان توپ را برگشت دادند اما توپ برگشتی به مهرداد کفشگری رسید و او نیز با یک ضربه زیبا دروازه سپاهان را هدف قرار داد اما دخالت شهاب گردان باعث شد توپ به کرنر برود.

دقیقه 19: روی پاس خوب مهدی طارمی، محمد نوری درون محوطه جریمه با گردان تک به تک شد اما عکس‌العمل خوب دروازه‌بان سپاهان باعث شد او نتواند دروازه سپاهان را باز کند.

دقیقه 34: یاران پرسپولیس حرکت زیبایی را پشت محوطه جریمه انجام دادند که در نهایت مهدی طارمی با شهاب گردان تک به تک شد اما ضربه پای راست او از بالای دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 36: یاران سپاهان روی یک پرتاب اوت فرصت خوبی را برای گلزنی به دست آوردند. پس از اینکه اوت روی دروازه پرسپولیس پرتاب شد، روی شلوغی محوطه جریمه این تیم مهدی شریفی فرصت خوبی برای گلزنی به دست آورد. او توانست با یک شوت زیبا دروازه پرسپولیس را هدف قرار دهد اما جای‌گیری خوب محمد نوری روی خط دروازه مانع از به ثمر رسیدن این گل شد.

دقیقه 40: هادی نوروزی پشت محوطه جریمه سپاهان یک فرصت خوب شوت‌زنی به دست آورد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: پرسپولیس روی ارسال خوب از سمت چپ دروازه سپاهان به وسیله هادی نوروزی به گل رسید. سانتر نوراللهی پس از رد شدن از همه مدافعان در مقابل دروازه گردان به نوروزی رسید و او با یک شوت سرضرب گل نخست را برای میزبان به ثمر رساند.

پرسپولیس امروی با ترکیب سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانا، مهدی طارمی، مهرداد کفشگری، علیرضا نورمحمدی، هادی نوروزی، حمیدرضا علی‌عسگری، احمد نوراللهی، فرناندو گابریل به میدان رفت.

به گزارش ایسنا، سپاهان نیز امروز با ترکیب شهاب گردان، محرم نویدکیا، هادی عقیلی، محمدعلی احمدی، عبدالله کرمی، علی کریمی، مهدی شریفی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، لوسیانو پریرا و سوزی موسائف بازی را آغاز کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین