کد خبر: ۲۹۲۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴

خال مادرزادی بر روی چشم کودک نوپای انگلیسی + تصویر

بی‌کفایتی پزشکان انگلیسی در درمان و کنترل یک خال مادرزادی روی چشم نوزاد والدین او را مجبور به سفر هوایی از روی اقیانوس اطلس برای درمان و جراحی او کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
کودکی نوپا که با یک خال مادرزادی بزرگ بر روی پلک چشم خود به دنیا آمده بود پس از سهل‌انگاری و عدم درمان مناسب از سوی پزشکان کشور خود انگلستان توسط پدر و مادر خود به کشور ایالات متحده برای درمان رفته و حال از وضعیت سلامت مطلوبی برخوردار است.

گفتنی است این پسر کوچک به نام Colby Ramos Francis که هم‌اکنون 17 ماهه است با یک خال مادرزادی که یک تومور خوش‌خیم بوده است به دنیا آمده که رشدی بسیار زیاد داشته و در حال نابینا کردن این کودک بوده است.

پدر و مادر او پس از ناتوانی پزشکان در انگلستان به ناچار کودک خود را به ایالات متحده انتقال داده‌اند و او در آنجا تحت یک دوره عمل جراحی برای حذف این خال مادرزادی قرار گرفته است.

در حال حاضر او مجبور به انجام جراحی‌های ترمیمی پلاستیک برای اصلاح ظاهر صورت خود است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، پدر و مادر این کودک از کشور انگلستان و بخش درمانی به دلیل دریافت هزینه بالا از آن‌ها و عدم درمان و کنترل این مشکل در نوزادشان شکایت کرده‌اند.

یک تیم جراحی اطفال در یک عمل جراحی 3 ساعته در شهر نیویورک این تومور را از صورت کودک برداشته‌اند. در کشور انگلستان علاوه بر هزینه‌های درمانی سرسام‌آور نوبت‌دهی بیماران برای انجام جراحی تحت پوشش بیمه با مدت زمان‌های انتظار بسیار طولانی و حتی چند ساله صورت می‌گیرد.



منبع: دیلی‌میل
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین