کد خبر: ۲۹۲۴۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

تعقیب داعش پس از کنترل ارتش عراق بر شهر رمادی

سخنگوی وزارت کشور عراق پس از کنترل ارتش بر شهر رمادی گفت: ارتش در حال تعقیب تروریست های "داعش" در اطراف "رمادی" مرکز استان "الانبار" است.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرتیپ "سعد معن" در گفت و گو با پایگاه اینترنتی "سومریه نیوز" افزود: نهادهای وزارت کشور در رمادی مانند دفاع غیر نظامی، اطلاعات، پلیس محلی، امور فوق العاده و نیروهای واکنش سریع با تمام توان در این زمینه فعالند.  
  
وی ادامه داد، اوضاع در رمادی امن است و نیروهای امنیتی در حال تعقیب جنایتکاران داعش در برخی از مناطق اطراف این شهر هستند.  

وزارت کشور عراق روز گذشته از بازگشایی مرکز پلیس شرق رمادی و گسیل نیروی کمکی برای ارتش که در استان متمرکز است، سخن گفت. 

به گزارش العالم, سعد معن پيشتر از كنترل كامل نيروهاي امنيتي بر شهر رمادي خبر داده و گفته بود که دو منطقه الصوفيه و بوغانم كه تحت كنترل گروه تروريستي داعش است، خارج از محدوده شهر رمادي قرار دارد.

"مهدی صالح نومان" معاون استاندار الانبار گفت: ارتش به مرکز و داخل شهر سیطره یافته و پس از رسیدن کمک به ضد حمله علیه داعش مبادرت می کند.

"حاکم الزاملی" رییس کمیته امنیت و دفاع مجلس عراق نیز از "حیدر العبادی" فرمانده کل نیروهای مسلح، "خالد العبیدی" وزیر دفاع و "فالح الفیاض" مشاور امنیت ملی، ناتمام گذاشتن سفر به آمریکا و بازگشت به عراق برای مقابله با داعش را خواستار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین