کد خبر: ۲۹۲۴۶۲
تعداد نظرات: ۱۹۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
پیش از خطبه‌های نماز جمعه مطرح مطرح شد

اظهارات تند پدر شهید احمدی‌روشن علیه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای

پدر شهید احمدی روشن با بیان اینکه موضع ما نسبت به مذاکرات هسته‌ای همان مواضع مقام معظم رهبری است، گفت: ما در خصوص مذاکرات هسته‌ای نامه تشکر به وزیر امور خارجه ننوشتیم.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرگزاری فارس نوشت: رحیم احمدی‌روشن پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز جمعه تهران اظهارداشت: مردم و دانشجویان از من این سؤال را می‌پرسند که آیا شما از جمله کسانی بودید که به وزیر امور خارجه نامه نوشتید و تشکر کردید؟‌ که بنده امروز در جواب می‌گویم خیر ما چنین نامه‌ای ننوشتیم و برای وزیر امور خارجه نفرستادیم.

وی افزود: به کسانی که نظر ما را در خصوص مذاکرات هسته‌ای می‌پرسند باید بگوییم نظر ما همان نظر مقام معظم رهبری است. رهبری اولین چیزی که فرمودند این بود که ما خوشبین نیستیم و دلیل آن را هم بر اساس تجربه و شناخت عمیق از دشمنان جمهوری اسلامی عنوان کردند.

رحیم احمدی‌روشن تصریح کرد: دغدغه‌های ما نسبت به مذاکرات همان دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، ما همواره چشم و گوش به فرمان ولایت داریم و آنچه ولایت بفرمایند انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: خط قرمزهایی که مقام معظم رهبری در خصوص هسته‌ای مشخص کردند برای ما نیز به عنوان خط قرمز است.

پدر شهید احمدی‌روشن با انتقاد از اکسید شدن 195 کیلو اورانیوم غنی‌شده گفت: برخی آقایان که ادعای دانشمندی و ولایت‌مداری می‌کنند آمدند دانشمندانی را که در کنار شهید احمدی‌روشن صنعت هسته‌ای ما را به اینحا رساندند، تار و مار کردند و بنده آن زمان فریاد زدم و این موضوع را به گوش مسئولان رساندم اما این مسئولان گفتند این آقا دروغ می‌گوید.

وی در ادامه گفت: کار به جایی رسید که آیت‌الله‌ جنتی پشت همین تریبون گفتند که دانشمندان هسته‌ای را تار ومار نکنید و رهبری فرمودند که به اسم اعتدال افراد ارزشی را تار و مار نکنید.

رحیم احمدی‌روشن در پایان با انتقاد از کسانی که موضوع سانتریفیوژ را کم‌ارزش جلوه می‌دهند، گفت: برخی آقایان مسئله سانتریفیوژ را به سماور تشیبه می‌کنند. خوب است این افراد از دانش هسته‌ای خود استفاده نکنند؛ اگر سانتریفیوژ سماور بود چرا زمانی که شهید احمدی‌روشن و دیگران دست به دست هم دادند و با وجود تحریم‌ها تعداد سانتریفیوژ را به 19 هزار رساندند اینها این کار را نکردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۹۵
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
95
951
سمت ايشان و تحصيلات اين پدر شهيد چيه ؟
ايا پدر همه شهيدها مي توانند اظهار كنند تو نماز جمعه يا فقط ايشان بنا به دلايلي ميتوانند فقط
پاسخ ها
عاشق ولی فقیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
به دروغ به ایشون خبر قدردانی خانوادهای شهدای هسته ایی از تیم مذاکره کننده هسته ایی رو نسبت دادند..ایشون امدند و تکذیب کردند این خبرو...و گفتن حرف ما همان حرف ولی فقیه هست!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
مگر ايشان بر ضد مردم چيزي گفته كه برآشفتي، آخه تو كه نميدوني توي عالم سياست چه خبره، روابط بيداد ميكنه ايناست كه مردم رو له ميكنه نه بحث هسته اي
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
وای به حال سیاست این مملکت

حیف دکتر ظریف !!! حیف !!
دانشجو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
این کجاش تند بود و علیه تیم هسته ای؟ ایشون گفته حرف ما حرف ولایت فقیه است، ایشون هم که فعلا از تیم هسته ای حمایت می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
مگر کسی به قدر دانی ایشان نیاز دارد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
وقتی پدر یک شهید از ده ها هزار شهید سیاسی میشه نتیجه اش اینه
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
آقا من هم میخوام برم نماز جمعه سخنرانی کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
با احترام به همه شهدا:
اما وقتی که ساتریفیوژها به 19000 تا رسید، مملکت هم به فلاکت عجیبی افتاد!!!!
قابل توجه آقا رحیم!
آقاجان پسر شهیدتان دانشمند بود، نه جنابعالی!
نیکونوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
فرزاد خان با این سوالت داری سوادتو به رخ مردم می کشی اصل به فهم این مرد بزرگواره که بعضی ها ندارند شاید این پدر عزیز یک چیزایی رو می دونه که خیلی از ماها نمی دونیم مداکره یک باردو بار چه حرفایی دارند چه قول هایی دادند که اونا کوتاه بیان مگر تن به ذلت و خدای خدای نکرده خیانت به ملت در پس پرده باشه خدا کنه که این طور نباشه ایشان به نمایندگی از بعضی از پدران شهید نظر دادند تو اگه تو تریبون نمازجمعه نظر ندادی توی این سایت که معلومه نظرت چیه !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
آقا رحیم :
گیرم پسر تو بود [ هست ] فاضل
از فضل پسر تو را چه حاصل ؟

اگر قصد تکذیب داشتین تو همون روزنامه ای که خبر کذب مطرح کرده بود تکذیبیه می نوشتین و طبق قانون مطبوعات چاپ می شد . در چند روزنامه دیگه هم تکذیبیه می زدین -
حضور در تریبون نماز جمعه به ادعای تکذیب و بعد زدن حرفهای تخصصی از زبان آدم غیر متخصص اصلا جالب نبود .
روح همه شهدا با سالار شهیدان محشور باد .
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
نحوه انتخاب افراد برای حضور در تربیون نماز جمعه که مستقیم پخش تلویزیونی شده و انعکاس بین المللی دارد چیست؟ چرا از بقیه خانواده شهدای هسته ای که موافق مذاکرات هم هستند دعوت نشده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
21
399
عجب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
64
583
جناب احمدی روشن مردم را دریابید. مردم مردم مردم

فضای جامعه کاملا تغییر کرده. چون مردم خوشحالن. نگذارید مردم شما بشه خبرگزاری فارس.
پاسخ ها
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
خوشحالن؟!
تاثیر مذاکرات رو روی نون و کرایه و ... داریم مشاهده میکنیم
اگر قرار نتیجه مذاکرات این باشه همون مذاکره نشه بهتره
ناشناس
| France |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
شما که دنبال نون نیستید
بهراد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
كاوه عزيز! مردم با شما هم نظر نيستند
در غير اينصورت الان آقاي جليلي رئيس جمهور بود
ميزان راي ملت است
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اونایی که به روحانی رای ندادن 18 میلیون نفر بودن و مردم هم بودن. میزان رای ملت است همیشه !!
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
میخواد روحانی باشه یا جلیلی فرق نداره
چ مذاکره کردیم چه نکردیم وضع همینه
تا وقتی ی عده تو داخل دزدی میکنن و پشتشون گرمه به هیچ جا نمیرسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
مردم از چی خوشحالن؟ یه کم فکر کنیم! البته ببخشید اینجا سایت آفتابه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
بهزاد خان همیشه میزان رأب ملت است یا هر وقت به نفع اصلاح طلبها باشه اینجوریه؟
سال هشتادو هشت دیدم که چقدر به این جمله احترام گذاشتن
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
48
566
خداوند ایشان را سلامت نماید
ولی واقعا 195 کیلو اورانیوم قرار بود چه دردی از این مردم دوا کند؟؟؟؟
بهتر نیست یک جریان ...به جای مجبور کردن ایشان به بیان این سخنان به فکر پاسداری واقعی از خون شهدا باشند؟؟؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
واقعا بنازم به جریان خودتان که اصلا کسی را مجبور به سخنرانی نمیکنند !!. پاسداری واقعی از خون شهدا واقعا که رو نگو ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
سطح تفکر شما در حد همون نون روزه. ارزش اون اورانیوم غنی شده رو میدونستی میفهمیدی که چرا غربب برای اکسید کردنش با ما سر مذاکره گذاشت. حیف که خیلیها فکر نمیکنند...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
بابا درد اینجاست هی امتیاز میدیم و در ازاش واقعا هیچی نمیگیریم.
متنفر از اصولگرایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
33
518
آیا به سایر خانواده شهدا و جانبازان هم چنین فرصتی داده می شود ...؟ من خانواده جانبازم و صد در صد ظریف را قبول دارم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
28
455
...آیا ...اجازه می دهد موافقان ظریف هم نظر بدهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
موافقان ظریف که علی ماشائ الله تریبون دستشون هست چه احتیاجی به نمازجمعه دارن؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
30
328
باسلام بنظر میرسد،اگر واقعأ پدرشهید پیرو ولی فقیه است بهتراست منتظر بماند تانتیجه مذاکرات را ببیند.و وقتی که ولی فقیه مان هرچه تصمیم گرفتن آن راعمل کنیم بلاخره دراین کشور خانواده های شهید کم نیستند وغیر ازآن 80 میلیون نفر زندگی میکنند این درست نیست تریبون رابدست یکنفر بدهید برای کشوری که ولی فقیه اش ازهمه محکمتر وباهوشیارتر مسئله رادنبال میکند.باسپاس
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
جناب ایرانی با این همه سستی در برابر غرب نتیجه از همین الان مشخصه نظر مقام معظم رهبری روشنه ایشون صددرصد مخالف زیاده خواهی های آمریکا و غربی ها هستند حرف جناب احمدی روشن هم غیراز این نیست اما مسئله اینجاست که چرا عده ای فقط بطرف غربی ها غش میکنند !!؟
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
25
332
میسر وهدف شهید احمدی روشن نزد ملت ایران محترم وبا ارزش است ولی پدر ایشان حق ندارد زحمت تیم هسته ای که کارشان مورد تایید مقام معظم رهبری وملت ایران است مورد حمله و کم ارزش جلوه دهد به احترام آن شهید عزیز تریبون نماز جمعه را بدست شما دادند حرمت را باید نگه داشت شما چه مسوولیتی داری که میگویی دغدغه من همان دغدغه مقام معظم رهبری است مگر شما تایین کننده سیاست کلی نظام را بعهده دارید که مدعی تیم مذاکره کننده هسته ای هستید .
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
لابد داره و من و شما خبر نداریم .

من دغدغه دارم !!!!!!!!!!!! واقعأ که ..........
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
وقتی همه پشت مقام معظم رهبری قایم میشن و نظر غربی ها رو تایید میکنند چاره ای جز افشاگری نمیمونه بنده صددرصد با نظر آقای احمدی روشن موافق هستم
ایرانی
|
United States of America
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
26
389
سلام
آقای احمدی روشن نزدیک به 325 هزار خانواده ایرانی فقط در جنگ تحمیلی شهید داده اند پسر شما هم یک شهید همانند دیگر شهیدان است ...
پاسخ ها
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
میلیون ها ایرانی برای این خاک و ملتشون در طول تاریخ جنگیدن !!!همه ماها به یک اندازه در مملکت حق داریم.اینا سوء استفاده می کنن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
بهزاد جان میلیون ها ایرانی بخاطر اسلام جنگیدند که این مملکت بدست نا اهلان و افراد خودفروخته نباشه سواستفاده کسانی میکنند که از موقعیت و مقام درجهت تباهی این مملکت گام برمیدارند.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
شهدا به کنار اگر راست می گویند اجازه دهند خانواده وفرزندان امام خمینی اظهار نظر کنند تا حقیقت بر مردم روشن شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اگر تمام اون خانواده ها اعتراض میکردن این اتفاقات نمی افتاد
رضا
| - |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
آقای احمدی خداپسرتون روبیامرزه ولی قرارنیست دیگه واسه کل مملکت توتصمیم بگیری پدرجان
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
22
329
وقتی شرمنده زن وبچه باشدمی فهمدکه تحریم چه برسرمااورده ودران موقع حتماازتیم مذاکره کننده حمایت می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
شرمندگی ملت به خاطر تحریم ها نیست به خاطر اینه که اقتصاد توی 8 ساله احمدی نژاد نابود شد.
باید قبول کنیم که دیگه نفت بالای 100 دلار نداریم و درآمد کشور پایین اومده . نسل ما عادت به ولخرجی های زیاد کرده که اصلا دیگه با درآمدهای کشور سازگار نیست.
میرزاعباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
قربو درد های دلت بابا دیشب چطور گرسنه خوابت برد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
376
29
آقای سالار اتفاقا تریبون نماز جمعه باید دست همین پدران شهید باشه تا این انقلاب دوام داشته باشه همه مردم تا وقتی در مسیر انقلاب باشند هم مسولند وهم می توانند دغدغه داشته باشند وهم مطالبه کنند این مذاکرات تا کنون هیچ دستاوردی نداشته لغو تحریم کووووو...... تاثیر اقتصادی کووووو....... ولی تا دلت بخواد امتیاز دادیم ..... برا چیزایی که احمدی روشن ها براش جوانی و جانشونه گذاشتن.
احترام این افراد رو نگهدار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
برادر من پدر شهید توی ایران زیاد است وتا بحال هیچکدام طلب حق نکردند آنها فرزندانشان را برای کشور ودینشان هدیه کردن نه بخاطر تریبون آنها خودشان را متعلق به همه مردم میدانند نه یک گروه خاص سیاسی ایشان با بیانات امروزش خودش را از مردم جدا کرد ومسیر ش با مردم کشور متفاوت است
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
ای وللللل بابا شماها چقدر می فهمید!!!!!!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
جناب مصطفی بنده هم آزاده هم جانباز هم رزمنده و بیش از هفت سال دراسارت بودم ولی هشتاد میلون مردم را نباید نادید گرفت قرار نیست هرکه از خانواده اش شهید یا جانباز یا ..شد بیاد هشتاد میلیو ن را هیچ حساب کند وخودش چون که پسرش که مطمئن هست اگر شهید زنده بود هیچ وقت راضی به این سخنرانیها نبود .ودم ماباید عزت وسلامتی جامعه را درنظر بگیریم وشماها هم کورکورانه باهرچه موافق یا مخالف باشیم وسوم این که ایا به پدران شهیدی که مخالف این صحبتهای احمدی روشن هستند اجازه می دهند پشت تریبون نماز جمعه تهران حرف بزنند چرا باید همش جناحی یا سلیقه ای تصمیم بگیریم .مملکت با این چیزها درست نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
هنوز که توافقی امضا نشده تا تحریم ها لغو شود و تاثیر اقتصادی اش را ببینید.
abc
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
12
190
ایشان بهتر است به گونه ای صحبت نکنند که گویی عده ای در تلاش هستند که خون شهدای هسته ای را به هدر دهند و فقط ایشان تذکرات رهبری را به گوش جان میخرند و دیگران به دنبال خیانت هستند.شهدا از ان هیچ گروهی نیستند.انها به تمامی ملت ایران متعلق اند.ایشان نباید به گونه ای سخن بگویند که گویا همه مسئولان تیم هسته ای خلاف نظر رهبری عمل میکنند.یا دارند بلایی بر سر صنعت هسته ای می اورند و رهبری هم قادر به کنترل انها نیستند.اینها ایا بیشتر نوعی خرج کردن از رهبری برای مقاصد و حرفهای خود نیست ؟اگر براستی گوش به فرمان رهبری باشیم نباید تا میتوانیم از ایشان خرج کنیم.بهتر است در عمل مسیر ایشان و عقلای قوم را در این شرایط حساس ،مورد توجه قرار دهیم.بد نیست به سخنانی متفاوت با سخن شما در این باره از فرزند شهید همت توجه کنیم..ایا شما با رهبری مشورت کرده بودید که من میخواهم چنین سخنانی بگویم و ایشان موافقت کرده بودند؟.برخی به گونه ای سخن میگویند که گویی انها فقط خواهان سانتریفیوژ های بیشترند و بقیه دنبال تعطیلی ان .انها فقط متوجه میشوند و دیگران همه دنبال فروش ایران به بهایی اندک اند.
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
15
252
تنها شما خانواده شهید هسته ای نیستی نکنه اقای ظریف باید مواضعش رو از لوزان با شما هماهنگ کنه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
225
26
مدیر سایت هم فقط نظرات منفی رو میذاره
فکر نکن ملت نمیفهمن..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
بابا تو چی می گی..نظرتو در قسمت بالا گذاشته دیگه. برو نگاه کن ...
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
دوست عزیز چرا انقد نظرتو با اسم ملت بیان میکنی از همفکرای اصول گرات آموختی که نظرتو به عنوان نظر ملت بیان کنی؟مشت نمونه خرواره به نظر های منفیت یه نگاه بکن اینا ملتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
8
223
ضمن احترام کامل به خانواده محترم این شهید والا مقام ، اطلاعات فنی و تجربه و سابقه سیاسی این پدر بزرگوار در این مسئله مهم چقدر است آیا آوردن این بزگواران پشت تریبون نماز جمعه برای جانبداری خاص سوء استفاده و عوام فریبی نیست
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
ای کاش هر کسی جایگاهشو میدونست .

گیرم که یک گروهی این آقا رو به این تریبون راه داد ، آدم باید خودش عاقل باشه و این کار رو قبول نکنه .
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
8
168
واقعا متاسفم برای خودمون!!عده ای ازهم وطنان فکر می کنن صاحب مملکتن!!انگار هیچ جا شهید نداده...!!!!امیدونی اکثر خانوادهای ایرانی در طول تاریخ برای خاکشون شهدایی تقدیم کردن!!!!؟همه مردم ایران سهیم در خاکشون به یک اندازه تمامم!!!!هر کی اینو قبول نداشته باشه مصداق بارز طاغوت در قرآنه
ميلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
8
153
... اى كاش طعم فقر رو مى چشيد اى كاش معنى بدهكارى پدرى كه شبا خوابش نميبره رو ميفهميد اى كاش درد ناتوانى مادرى رو كه براى لباس بچش كلفتى ميكنه رو ميفهميد چشمش مازراتى سوارهاى دوران احمدى نژاد رو نميبينه بلايي رو كه دكتر بخاطر همون ١٩٥ كيلو ...رو كه ب سر ملت اورد نميبينه من خودم زندگى خوبى دارم ولى از بيكارى فقر فساد فحشا كه تو مملكت ما هست بقران محمد آتيش ميگيرم اينا خط قرمز نيست؟احمدى جان خط قرمز فقط لج كردن با امريكا نيست
پاسخ ها
ادریس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
ای کاش فرزندت را مثل این پدر از دست می دادی تا میدانستی این پدر جه معامله ای کرده با خدایش .کسی که با خدا معامله می کند نیاز به هیچ دنیا نداره کاملا بی نیاز است پس این احمدی روشن تشنه تریبون نیست .کاش اگر قدردانی نیست طعنه را هم نباشد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
167
15
معظم له در دیدار با مداحان گفتند من در جزییات دخالت نمی کنم.... عده ای به من تبریک می گویند وقتی هیچ توافقی صورت نگرفته تبریک بی معناست.... من با توافقی که عزت ملی را حفظ نکند مخالفم...
در ضمن شهید احمدی روشن در راه پیشرفت هسته ای کشور شهید شده و موضوع سخنرانی مرتبط با پدر ایشان بوده است
پاسخ ها
دلواپس دلواپسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
من جای تو باشم میرم سایت کیهان کامنت میگذارم تا اینقدر منفی نخورم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
7
99
زحمتهای تمام قشرهای مردم در جامعه ،درهر صنعتی محفوظ . آیا در کشورها دیگه دنیا مثل اروپا یا خود امریکا هر کس اجازه دخالت در سیاست رو دارد؟
مثلا برای رییس جمهور یا کنگره خط مش سیاسی تعریف بکنه !!!!!!
شما میدانی من نمیدانم....
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
174
11
فرزندان ما در آینده ما رو به خاطر از بین بردن انرژی هسته ای مواخذه خواهند کرد
نمیخام جواب منو بدید فقط سرچ کن انرژی هسته ای چیه
پاسخ ها
عموک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
کسانی که میخواهند توسط بچه هایشاه مواخذه نشوند خیلی آسونه ازدواج نکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
10
115
ایشان به عنوان پدر شهید از روی دلسوز حرفهایی را زدن.چه کسانی پشت پرده از ایشان بهره برداری سیاسی می کنند.خدا عالم است.
حقگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
113
شکم سیر از شکم گرسنه خبر ندارد 195کیلو گرم اورانیوم تمام مشکلات کشور را برطرف کرده بود تمام دنیا را با ما دوست کرده بود این 195کیلو گرم حلال مشکلات بود چرا اکسید کردن؟ تورم را به صفر رسانده بود در تحویل 300اس تعجیل به عمل آورده بود خلاصه ما را از تمام رنج وغمها نجات داده بود لذا اشتباه کردن آن را اکسید کردن من نیز دلواپسم
علوی
|
United States of America
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
7
153
...پدر بزگوار احترامت بعنوان پدر شهید واجب است ولی لطفا حد خود را رعایت کن و در اموری که ...مربوط نیست دخالت نکن. بزرگوارانی مانند آقای دکتر طریف نیازی به حمایت و یا تمجید شما ...ندارند و دعای اکثریت ملت بدرقه راهشان است. ...
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
واقعأ دمت گرم.
عموک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
ممنون علوی
ارزش خون شهیدانمان را ارزان در اختیار سیاستمداران شکست خورده نگذاریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
12
111
دغدغه من همان دغدغه مقام معظم رهبری است خودبزرگ بینی تا کجا ؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
4
99
مشکل این مملکت اینه که ...بعضی هاشون شروع کردن نظر خود رو به بقیه تحمیل کردن حالا بگذریم از سوء استفاده هایی که بعضی ها از لقب خانواده شهید بودن شد.
علوی
|
United States of America
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
109
ننگ بر تندروهائی که منافعشان را در خطر میبینند و اینچنین از پدر شهید استفاده ابزاری میکنند. این پدر بزرگوار باید بداند که ...برخلاف مسیر ملت و رهبری رفتار میکند.
امیدوارم خداوند این پدر را به حرمت خون پسرش ببخشد...
پاسخ ها
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
شما نظرتون رو از همونجا مرقوم بفرمائید نمیخواد تشریف بیارین ایران براتون زحمت میشه !!!
یحیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
114
... نه تحصیلاتی نه مدرکی ونه سمتی داره. 400هزار تا شهید داریم پسر این آقا هم یکیش چرا یک آدم عادی باید تو مسائل سیاسی بین المللی دخالت کنه واظهار نظر کنه همینه که مملکت همه شدن سیاستمدار...
ایااایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
100
سلام.من خودم کارمندان این مملکتم با دو فرزند وقتی حقوقی که میگیری هرچه صرفه جویی کنی به اخربرجت نمیکشه و پیش زن و فرزندت خجالت میکشی که نمیتونی کمترین احتیاجاتشون رو بر طرف کنی انرژی هسته ایی به تنهایی چه دردی رو دوا میکنه حالا یکی پیداشده مثل اقای ظریف داره تمام تلاشش رو میکنه هم تحریمارو برداره هم بجااز انرژی هسته ای استفاده کنیم شما تندروها نمیزارید کارش تمام بشه بعد نظربدیدبایداز اقای ظریف ممنون هم باشید که این مسولیت رو باوجود امثال شما قبول کرده بااین کارتون به شهدا هم شما توهین میکنیدامثال شما اگه کاربهتری میتونستید انجام بدیدنمیزاشتین ظریف فرمان مذاکرات رو در دست بگیره همین که دنیاقبول کرده ایران میتونه غنی ساز کنه خیلی حرفه دوره...به زور کار رو پیش بردن گذشته دیگه جواب نمیده قبلا که شماها امتحان کردید با پنبه باید سر برید
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
8
115
ازخون شهید سوء استفاده جناحی نکن عزیزم بذارید مردم یک کم نفس بکشند نفستان ازجای گرم بلند میشه
هم وطن متاسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
85
اگر این آقا پدر شهید احمدی روشن هستند و خودشان هم گفتند که مطیع رهبری هستم بایستی مثل آقا که فرمودند من نه خوشحال هستم و نه ناراحت , ولی در همان سخنرانی باز در سخنانشان تیم هسته ای را مورد تائید کامل قرار دادند و لذا متاسف هستم که ایشان بجای اینکه تیم هسته ای را , که در واقع از یک مبارزه در میدان جنگ برگشته اند خسته نباشی بگویند اینجوری مورد بی مهری قرار میدهند ولی آنکسانی که بایستی قدردان باشند خودشان میدانند تو را بخدا وقتی خواستید صحبتی بکنید آنهم در یک جمع , خدا را و روز قیامت را نیز در نظر بگیرید که همه ما بایستی یک روزی در پیشگاه پروردگار جوابگوی کردار و رفتار و گفتار خود باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
5
67
منظور مسوولي كه گفت ساخت سانتريفيوژ به سادگي ساخت سماور است اين نيست كه كاري ساده
بوده بلكه منظور اين است كه فرزندان ايران زمين به اين فن اوري دست يافتند و چنان مهارتي كسب
كرده اند كه هيچ قدرتي توانايي سلب آن را ندارد. خوب است دقت بيشتري داشته باشيم و حرمت خون شهدا
اين اسطوره ها و قهرمانان ملي را در دعواهاي سياسي از بين نبريم.
MEHDI
|
Ireland
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
5
75
به هر وسيله متوسل مي شند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
93
آقای روشن ... ببین مردم چه حالی دارند.... آنهایی که تورا علم کرده اند...برنامه دارند برای این مملکت.تو کی وکجا سخنرانی کرده بودی که حالا تورا برای سخنران قبل از خطبه ها انتخابت کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
85
آقای محترم ضمن احترام به ارواح پاک تمامی شهدا مثل اینکه تو خیابون خانم ها را نمی بینی که به خاط سیر کردن شکم بچه هایشان تن فروشی یا صیغه اجباری میشن .شهید متعلق به تمام مردمه و به خاط دین مملکت و مردمشون شهید شدن تا اونها راحت باشند و نه پدر و مادر پس لطفا مواظب باش ازت سوء استفاده نشه .
حقیقتگو
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
82
جناب آقای رحیم احمدی روشن
فرزند شما را ما بهتر از خودت می شناختیم و او را بیش از هر کسی حمایت کرده ایم ولی ...واقعیت هایی که گفتنش به نفع هیچکس ...نیست. ...لطفاً از موقعیتی که دارید استفاده کنید و بگذارید که خردمندان کشور خردمندانه بخشی از مسکلاتی که ندانم کاری دولت قبل بوجود اورد..
ابوالفضل 2
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
7
89
آقای احمدی روشن- پدر بزرگوار شهید احمدی روشن

شما اگر میخواهید به این مملکت خدمت کنید خود را همتراز با سایر پدران شهید قرار دهید. همه شهدا مثل هم و همتراز هم هستند شما چرا سعی دارید در مسائل کلان کشوری دخالت مستقیم کنید شما بهتر است دلواپس نشوید چون این کشور رهبر و ولایت فقیه دارد. پس از گفته ایشان اطاعت کنید و شعار امثال "همدلی و همزبانی" را بخاطر بیاورید. راستش من اگر جای شما بودم اصلا پشت تریبون نمازجمعه نمی رفتم چون احساس میکردم پدران شهید تو این مملکت خیلی زیادن و همه با هم برابرند. ببخشید این مطلبو گفتم ولی شما هر دعوتی از شهرهای مختلف آمده برا سخنرانی نه نگفتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
اشتباهی منفی دادم
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
82
11
فعلا که میدان دست شماست
ما نظاره گر میمانیم ببینیم چی میمونه برا این مملکت
خدا کنه فقط ازلحاظ اقتصادی خوب بشه, علمی پیشکش
ولی وجدانا تعصب سیاسی نداشته باشین
وقتی دیدین به فنا رفتیم خط مشی تون رو عوض کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
8سال دست امثال شما بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
80
این تریبون داده اند که بیاید همین ... را اینجا مطرح کند ... عده ای که بخور بخورشان قطع شده ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
103
13
کجای حرف ایشان ایراد داشت ... منفی بدین...
اما گاهی حرف حق تلخه ... و گاهی حرف دروغ شیرین...
همه چی گرون شد ... بازار کلا راکد دوسال از وعده تدبیر گذشت ...
اما بازم میزان رای ملت هست نه اردوکشی خیابانی...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
از بس که مملکت تو اون 8سال ویران وغارت شده بود حالا حالاها طول می کشه آباد بشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
بله علی آقا این سفسطه رو نکنین دیگه چی بگین؟!؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
7
53
...بعضی ها از خود هیچ ندارند و به پشتوانه دیگران یا به دلیل موقعیتشان جرأت اظهار نظر دارند....
سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
77
رفتار این پدر با آن شهید بزرگوار هیچ ارتباطی ندارد.
آقای پدر، شما از رهبری هزینه نکن لطفا.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
67
آقای احمدی روشن پدر، شما که دارید زحمات تیم هسته ای را زیر سوال می برید یعنی دارید به خود رهبری هم بی احترامی می کنید. رهبر به روند مذاکرات نظارت داشته و دارند.
شما خیلی از خود متشکر هستید که میگید فلان جمله را گفتم بعد رهبری هم آن را گفتند و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
7
69
نماز جمعه باید وحدت افرین باشد نه خلاف وحدت.
واقعا در شورای سیاستگزاری اءمه جمعه چه خبر است؟
ظاهرا جناح راست از هیچ کارشکنی در مسیر مذاکرات فروگذار نمی کند.
اقای احمدی نژاد وقتی با داسیلوا و اردوغان قرارداد اتمی بستند و قرارشد مواد اتمی را تحقیر امیز به ترکیه بفرستند و یک سال بعد بیست درصدی تحویل بگیرند مشکلی نبود؟حالا از اکسید شدن ایراد میگیرند؟
اقای فریدون عباسی هم علیه دکتر صالحی کلی بد گفته
این چه وضعشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
5
59
اگه پرونده هسته ای به اینجارسیده مسولیتش باکسانی هست که تحریم هارو ناچیز میشمردن ومملکت رو به خاک سیاه نشندن اگه اقای روشن هم یک بار شرمنده زنوبچه هاشون شده بودن اینقدر راحت حرف نمیزد اگه سه تا بچه دم بخت بالای سی سال بیکار داشت حتما به اقای ظرف تبریک میگفت ودست اقای ظریف روهم میبوسید به میلیاردها دلاری که کشورهای عربی از نفت وگاز میادین مشترک برداشت میکنن وما به خاطر تحریمها امکان استفاده نداریم بهتره به این چیزها فکرکنیم......
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
5
70
جناب آقای احمدی روشن
زحمات فرزند شما در پروژه های هسته ای کشورمان فراموش شدنی نیست ولی حضرتعالی چه کاره اید که اینقدر " نظر ما،نظر ما میکنید" بهتر است بگویید " نظر ملت ایران" ... بهتر است قیم مردم فهیم ایران نباشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
66
10
چقدر شما ..که فقط نضرات منفی رو چاپ کردید
پسر این مرد خون داده برای چیزی که الان داریم به خاطرش ارزشامونو زیر پا میزاریم
اگه میخواستیم یک وجب خاکمونو بدیم مطمئن باشید که پدران تمام شهدا پشت تریبون میومدن

اگه مردین چاپش کنید
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
11
40
روح شهداشاد باشد
جناب احمدي روشن مردم را دريابيد نظرات شخصي شما محترم ولي .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
49
5
برادران موافق مزاکرات یکم صبر کنید بزارید ما هم مثل شما نتیجه مذاکرات که همون رفاه مد نظر شماست بدست بیاد بعد از عالم وادم بخاطرموفقیت طلب کار باشید اونوقت شما دایره دنبک بیارید ماهم میام وسط با حلوا حلوا از همم طلبکارید
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
5
50
سلام من امروز اتفاقي صحبت هاي ايشان را گوش دادم ... بس چرا نقطه نظرات بقيه خانواده شهداي هسته اي كه افرادي با سابقه تر هستند را ستاد نماز جمعه دعوت نكرده...
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
47
11
کجاش تند بود؟...
پاسخ ها
فرامرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
تند نه حسین آقا شور بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
67
10
متاسفم برای این مردم.... هیهات من الذله. فرض محال بعد برداشته شدن تحریم ها همه چی میشه گل و بلبل؟ مرد نیستی چاپ نکنی
پاسخ ها
سبز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
منفی ها رو ببین میفهمی کی متاسفه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
61
خواهشمندم مدیر وب سایت نظرات مردم را پرینت بگیرید و به اقای روشن بفرستید... اقای روشن بدارید مردم یه نفس راحتی پس از 8 سال بکشند.
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
66
9
نظر ایشون نظر شهدا بوده. اصلا تند نبود واقعیت بود. یه که احساس و بزاریم کنار عقل. دکتر ظریف خیلی دوست دارم ولی کاری نکن چندین سال بعد ...
پاسخ ها
110
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
جناب آشنا یعنی می فرماییدجابعالی و ایشون طالع بین تشریف دارین که نظر ارواح رو میدونین ... لطفا" این همه از این وآن مایه نذارین اگه مردین از خودتون مایه بذارین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
7
39
وقتی بناست از احساسات مذهبی مردم سوء استفاده بشه چنین اشخاصی را جلو می اندازند
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
7
41
من از اين پدر شهيد گرامي ميخواهم شهدا را وجهه مصالحه قرار ندهيم... بهتر مي باشد افراد آگاه در اين زمينه به خطبه هاي نماز جمعه دعوت شوند من خواهش ميكنم شهادت عزيزان را سياسي نكنيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
43
از شهادت عزيزانمان سوء استفاده ...نكنيم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
7
45
... گرفتار دست تندروها شده و از ایشان سو استفاده می کنند.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
8
50
این آقا حق تعین تکلیف برای مردم ندارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
4
12
شما
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
3
6
خداوندشهیداحمدی روشن رادرجایگاه اعلاجاودان دارد.آیاتاحال فکرکرده ایدکه چرادانشمندان هسته ای مابه این راحتی شناسایی وکشته شدند ؟چه کسانی سایتها ودانشمندان وکارکنان این سایتها راجلودوربین بردند وآنها رابه دشمنان معرفی وباعث شهادتشان شدندو وتاالان هم همیشه فیلم آنهاازشبکه های جهانی پخش میشود ؟آیاتاحالافیلمی یاعکسی ازتاسیسات هسته ای سایرکشورها مثل کشورایران درجهان منتشر شده ؟ آیاپاکستان وهندواسرائیل که تاسیسات هسته ای دارندهروز رئیس جمهورشان ازآن بازدیدوشبکه های تلوزیونی آنهاآن راپخش میکنند؟وقتی آنهارا معرفی کردیدچراازآنها حفاظت نکردید؟ امروز هم میخواهند با آوردن پدریک شهید محترم دریک مکان خاص به تیم مذاکره کننده ضربه بزنند.درصورتی که نوذرشفیعی نماینده مجلس که ادعای داشتن مدرک دکتری علوم سیاسی را هم دارد وباهمفکری ...صداوسیمای میلی (عابدینی یا عابدی نمی دانم)خرده ای که از مذاکرات گرفت به علت اشتباه بودن مورد استهزاء قرارگرفت چه رسد به یک پدرمحترم شهید که نمی دانیم تحصیلات واطلاعاتش چه اندازه است . لطفا به سمع صداوسیما رسانیده شود. (نوشته شده توسط یک شهیدزنده "جانباز")
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
40
7
90درصد کسانی که نظر دادند فقط به پدر شهید بودن ایشان حمله کردند نه به بیاناتشان پس احتمالا بخشی از سخنانشان وارد و نیاز به پاسخ روشن دارد. موضوع دیگر تعدادی از نظر دهندگان سنگ زنانی که خود فروشی می کنند ونیز سفره های خالی مردم را پیراهن عثمان کرده اند، که خدا به اندازه نیت قلبی شان ایشان را به فیض برساند. تدبیر و امید واقعی اینکه دست بر زانوی خود بگذاریم و بلند شیم ،خیال باطل که فکر کنیم آمریکا و غرب وشرق برای ما دایه مهربان تر از مادرند. با کوچکترین اشتباه دو قرن دیگه به عقب ماندگی هامون اضافه می شه، مقاومت تنها گزینه ای است که اگر پایانش شکست هم باشه غرور انگیزه. والبته ملتی که شهادت دارد ظلت و اسارت ندارد .بیایید به همدیگر نتازیم و همدیگر را منکوب نکنیم.
دست به دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد. التماس دعا
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
علت اعتراض مردم و نه حمله، این است که انسان شریفی که نه تحصیلاتی در زمینه دیپلماسی دارد نه هسته ای، هم در این باره اظهار نظر میکند؛درحالی که فقط ایشان است وبقیه خانواده شهدای هسته ای خیلی هم با دکتر ظریف موافق اند.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
6
13
واقعا بعضی ها چه قدر کوتاه فکرند اگه قرار بود با آمریکا مذاکره کنیم چرا زمان آقای احمدی نژاد مذاکره نکردیمو با آمریکا تقابل مطلق؟ بعد از این همه فشار اقتصادی و گرونی.... متوسل به مذاکره شدیم... اگه احساسی فکر کنیم تحریم ها بی اثر بوده ولی اگه منطقی فکر کنیم.... کارد به استخوانمان داشت میرسید... معتقدم اگه اقتصاد ما همانند قدرت نظامی ما بود الان مجبور نبودیم به آمریکا باج بدیم که اونها لطف کنند تحریم ها رو بردارند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
7
22
از قدیم گفتن :
فکر نان باش که خربزه آب است
مردم نان ندارن بخورن آقایون فکر چی هستند...
مجيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
6
21
احتمال ميره يه سري خط رو به ايشون دادند و ايشون رو در جهت منافع سياسيشون بكار گرفتند.
جاي تاسف داره
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
5
29
لطفا پیام بنده را به این پدر شهید بدهید و بهش بگید بنده هم رزمنده بودم هم بسیجی هم متخصص رشته عمران از برکت بازیهای دولت مورد تاییدتان در ان 8سال با اون کارهای .. اش الان 6سال هست نتونستم روی پای خودم وایسم من تا سال 85بیش از 200نان خور داشتم الان چشم انتظار دریافت یارانه هستم 6سال هست بیمه نتونستم ارسال کنم تو یه زیرزمین که برای رضای خدا شخصی بهم داده زندگی میکنم ماهی یکبار رنگ گوشت نمیبینم باز هم بگم پدر شهید؟تا حالا جلو زن و بچه ات از نداری عرق شرم ریختی تا حالا تو خلوتت از بی پ ولی گریه کردی.شهید احمدی روشن هم یه شهیدی بوده مثل تمام بچه های گمنامی که شهید شدن و ادعایی نداشتن در ضمن شهید بزرگوار مون اصلا دانشمند هم نبوده یه مهندس عمران بوده مثل تمامی افراد عادی دیگر،حالا طوری حرف میزنید انگار ملت یه مشت نفهم هستن شماها دانشمند اعلا.
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
7
32
یعنی چه مردم 5 تا شهید در جنگ دادند قطعنامه قبول شد هیچی نگفتند این کی اینطور حرف می زنه همچین می گه انگار پسرش انیشتن بوده و ما نمی دونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
6
34
بهتر است اول از همه پدران شهید حرمت خون شهدا را حفظ کنند ودر اموری که به آنها مربوط نیست دخالت نکنند. واقعا چرا بعضیها نمی خواهند صدای اکثریت مردم رابشنوند.
علیرضا
|
Netherlands
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
3
27
سلام برشهیدان راه حق
ایشان مهر پدری را با منافع ملی و اسلام گره زده اند. خداوند به ایشان صبر بدهد. اگر آنچه تیم مذاکره ایران از غولها و گرگها گرفته به توافق برسد خون احمدی های روشن به هدر نرفته است. نتیجه مذاکرات در بیانیه لوزان از بین رفتن انرژی هسته ای نیست. ایجاد تعامل با باشگاه داران این فن آوری است. عوامل شهادت احمدی روشنها باید مجازات شوند نه دستاوردهای مذاکرات .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
7
21
شکم سیر از شکم گرسنه خبر ندارد.
ماهمه داریم هرروز شهید میدیم از دست این همه تحریمهای سخت و فلج کننده
بهتره واقع بین باشیم . به امید توافق هر چه سریعتر
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
4
25
ایران از زمانی به این روز افتاد که هر کسی تخصص نداشت و اصلا هیچکاره و بی ربط به داستان بود شروع به ابراز وجود و اظهار فضل کرد.
بابا تورو چه به این صحبتها..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
7
22
پس نظر ایشان مهمتر از دولت و ملت است . او فقط یک نفر است
حاج حسین
|
United States of America
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
9
11
درودبر امام خمینی (ره)سلام برمقام معظم رهبری
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
21
5
مراقب باشیم فضا سازی و نوع انعکاس اخبار منجر به یکسری درج ظالمانه مطالب آن هم نسبت به آنانکه برای کشور و ملت از عزیزانشان گذشتند نشود. مگر پدر شهید احمدی روشن چه گفته که اینقدر به خود اجازه می دهیم هر تعبیری را بکار ببریم.
هیچ فکر کرده ایم که خودمان برای این کشور و ملت چه کرده ایم.
پدر شهید احمدی روشن اول گفته ما نامه ای ننوشته ایم و دیگر اینکه بر مواضع رهبر انقلاب تأکید کرده و از حذف برخی دانشمندان عزت آفرین هسته ای انتقاد کرده است .
این چه تعبیرهایی است که در میان نوشته ها دیده می شود .
خجالت هم چیز خوبی است.
يکي از جمع حاميان مذاکرات
|
-
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
6
26
باهمه احترامي که براي خانواده شهيدان قائلم.ولي ايشان هم يکي ازخيل هزاران خانواده محترم شهدا هستند وفکر نکنم اين حق را داشته باشند بجاي همه ملت در يک تريبون عمومي نظر شخصي خود وعده ديگري که او را وادار کرده اند به ملت تحميل کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
19
5
کجاش تند بود !!!
رستم یخکشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
10
14
تحریم کمرمردم وخم کرد بذاریدباهدایت امام خامنه ای تیم مذاکره کننده بکارشون ادامه بدن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
7
35
واقعا چه مملکتی داریم هر کی با هرسمتی درباره هر موضوعی اظهار نظر می کنه
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
8
28
احترام شهداً واجب ولى من نميدانم ايشان چرا اينقدر اظهار نظر كردند شايد دراين مملكت افرادي باشند كه از شما هم

ً خيلى وارد تر باشند ولي اظهار نظر نميكنند البته رهبر فهيم ماهم احتياج به تاييد شما ندارند

لطفا. سكوت كنيد واظهار نظر نكنيد اقاي ظريف هم مورد تاييد رهبري وملت هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
4
11
منظور از دانشجویان همان تعداد اقلیتی که بارانت و سهمیه شدند دانشجو
فرهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
5
12
باسلام .باوجوداین حرفهامن وتمام اعضای خانواده ام ازاقای روحانی ریاست محترم جمهوری ودکترظریف تشکر میکنم واقعاتغیرات قابل احساسه.منتظرتوافق بزرگ وتاریخی هستیم.ماهم شهیدداده ایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
5
11
خوب مگه مواضع تیم مذاکره کننده هسته ای غیر از مواضع رهبری هستش ؟
akbar
|
Luxembourg
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
4
11
سلام:
بعنوان یک برادر شهید و تائید کننده تیم جناب آقای ظریف و مردان رئپس جمهورروحانی با آقای احمدی موافق نیستم و ایشان را صالح در اظهار نظر در این امور نمی بینم. ایشان بازی خورده مشتی دلواپسند و که خیلی دلسوز ملت و کشور و اوضاعی که با آن دست بگریبانیم نیستند . و بهتر است لب فور بندند و دل به خدا سپارند شاید که اطمینان یابند و فرجی حاصل شد.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
4
10
ظاهرا ايشون مملكت رو مال خودشون تنها فرض كرده اند
110
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
4
12
پدر جان خدا همه ما را با شهدا محشور گرداند.ولی شما در حدی نیستی که بیایی وتصمیمات یک مملکت را حلاجی کنی.به نظرم شما محصور در اوهام دلواپسان شده اید.برو مقداری فکر کن وبه مردم بیاندیش چون این مردم باید در جهان سرافرازتر باشند نه در پوشش تحریم ها انگ نامسلمانی و تندروی را تحمل کنند.یا مولا مددی کن ما را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
12
5
صاحبان سایت آقتاب نمی دانم چه کسانی هستند ولی هر کسی هستند آدم های خوبی نیستند
اظهار نظر ها را خیلی جهت دار در سایت درج می کنند و اهداف خودشان را دنبال می کنند. آنها می خواهند نظرات افرادی را که منتقد توافق هسته ای هستند در نطقه خفه کنند و با درج نظرات فقط موافقین اجازه اظهار نطر به مخالفین ندهند.
خانواده شهدا روی سر ما جا دارند بخصوص شهدای هسته ای.
یادمان نرود ما داریم با کسانی مذاکره می کنیم که مسئول به شهادت رساندن شهدای هسته ای و شهدای دفاع مقدس هستند.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
1
2
چرانظربنده راتائید نکردید
مهدی
|
United States of America
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
4
13
ایشان پدر شهید هستند .فقط همین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
17
7
8 سال حکومت درست احمدی نژاد بود و قبلش و بعدش دست شما. تقریباً 24 سال بیشتر. چه گلی به سر ایران زدین؟؟؟؟ مگه رهبر نگفته سال 88 فی الواقعه فتنه بود پس شما هم بگید بود اگر مغرض نیستید.
مرگ بر منافقین فتنه گر.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
بقول مطهری فتنه گر اصلی احمدی نژاد بود اگر مردم را تحریک نکرده بود آن قضایا پیش نمی آمد
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
حداقل مملکت پسروی نکرد در اون 24 سال...
حسن بوشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
6
16
جناب اقای احمدی روشن شما دارید جای اقای احمدی نژاد پا میگذارید شما گوجه ده هرار تومانی دربازار دیدید. میدانید طبق گزارش بانک مرکزی ایران 45 درصد مردم در زیر فقر قرار دارند؟ راستی اگر قرار به گرفتن مالکیت کشور باشند پدرانی زودتراز شما عزیزانشون تقدیم این اب خاک کردن حتی گمنام زندگی کردن نمونه.پدر صالح پیمانی فروشانی که پسرش در عملیات بزرگ فتح المبین شهید شد وتا اخر عمر از جایگاه خانواده شهدا استفاده نکرده وزمانی که فوت کرد در قسمت شهدا دفنش نکردن پدر بزارگوار حسن قالیباف که در طرقبه مانده راستی مدرک شما چی که در خصوص انرژی هسته ای نظر میدهیدبا این تفکر با معذرت از خانواده بزرگواره (شهیدهمت)و(شهیدجهان ارا)و(باکری وخرازی حتما باید به خانواده بزرگواره هر کدام شهری را بدهند لطفا جایگاه خودتان را بدانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
5
18
اگر بنا ست که پدر این شهید که کارمند انرژی هسته ای بوده اندو نه دانشمند هسته ای در همه امور حساس مملکت دخالت کنند / پس همه خانواده های شهدای جنگ به مراتب بیشتر از ایشان باید بیایند و در تریبونهای نمازجمعه نظرات شخصی و حزبی خود رابیان نمایند
بنظر شما می شود با این روش مملکت را اداره کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصطفی
|
-
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
13
4
برادران و خواهران عزیز و ارجمند، اینها دارن حق خودمونو که با خون شهیدانی همچون احمدی روشن بدست آوردیم به خودمون میدن ما اینهمه خوشحالیم. ما داریم از شادی تو پوست خودمون نمیگنجیم .چرا":؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این تکنولوژی رو ما خودمون با دستای خودمون با زحمت خودمون بدست آوردیم . حالا که دارن قبول میکنن اون هم با این ادا و اطفار و گزینه های روی میز و ......... به خدا جای خوشحالی هم داره .
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
اطوار نه اطفار!!
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
5
15
متاسفانه تربیون نماز جمعه تهران شده جناح بازی اخه یکی نیست بگه اصلا پدر احمدی روشن به چه مناسبت و به چه دلیلی سخنران خطبه های نماز جمعه شده واقعا چه کسانی از ایشان و شهدا استفاده ابزاری میکنند بنده خودم در نماز جمعه این هفته در تهران بودم وقتی مجری ایشان را دعوت کرد بنده و خانواده ام از شدت عصبانیت نماز را ترک کردیم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
4
13
مگر خون این شهید از بقیه شهدا رنگین تره همه شهدا برای امنیت رفاه مردم خون دادنند قطعا اگر منطقی فکر کنیم توافق بسود همه خواهد بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
4
14
فقط اومدم بگم پدر شهید محمد جهان آرا هم پدر شهید بود که رئیس مجلس در مجلس سخنانش رو قطع کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
4
10
از قدیم گفتن :
فکر نان باش که خربزه آب است
مردم نان ندارن بخورن آقایون فکر چی هستند...
اعتدال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
3
14
پدر شهید محترم وعزیز است از پدر شهید دانشمند هسته ای تا پدر شهید بسیجی که بی نام ونشان است .
چرا از نام این عزیزان سوءاستفاده میکنند ودل مردم را به درد میآورید.بابا مردم رای به اعتدال وزندگی عزتمند در جامعه جهانی دادند.تاکی باید این مردم چوب ندانم کاری اونایی رو بخورن که میگفتند این تحریمها کاغذ پارهای بیش نیست ویا قطع نامه بدید تا قطع نامه دونیدون پاره بشه بعد هم ی عده ای از قبل همین تحریمها هرروز جیبشون پرتروپرتر بشه
موضوع مذاکرات یک موضوع تخصصی است وتازه دست اهل فنش افتاده
ژاپن و بسیاری ازکشورها هم همین مسیر رو رفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
6
7
من هم روزی نمازجمعه برو بودم همین چیزها را توی نمازجمعه ها می بینی که....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
2
13
آقای احمدی روشن یکی نیست بگه شما با پدری که سه شهید داده است چه فرقی می کنید که تریبون نماز جماعت رو از دست اونا و بزرگان سیاسی این مملکت گرفتن و به شما دادن ؟؟؟ چرا نمی بینید که دارید بازیچه یک عده اقلیت می شوید؟!!! پسر شهیدتان متخصص هسته ای بود ،درست و همیشه روی چشم ما جا دارد . ولی مگر متخصص هسته ای هستید که در مورد وزن اورانیوم مورد نیاز کشور نظر می دهید؟ میخواهیم با این حجم از اورانیم بمب اتم بسازیم ؟ تمام کسانی که این حجم ارونیوم غنی کرده اند حتما با دستور مسئولین سیاسی آن زمان این کار کرده اند.
جمع کنید این خودبینی رو. ی کم به مردم فکر کنید..
نیکونوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
18
5
متأسم برای این سایت به خاطر اینکه نظرات کسانی را می پذیرد که با نظرات پدر شهید احمدی روشن مخالفت کردند و کسانی را که با نظرات این پدربزرگوار اظهار همدردی کردند و نظر دادند منعکس نشد و نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
عزیز برادر جمع همه افرادی که همفکر شما هستند بیست درصد جامعه هم نیستند خیلی به انتخابات 88 که برنده شدید غره نشوید بقول آقای روحانی ساز و کار انتخابات ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
3
8
چرا با احساسات این مردم که می خواهند وضع اقتصادی انان بهتر شود بازی میکنید ما که به نظر رهبری نمی خواهیم بمب هسته داشته باشیم چرا لج بازی میکنید و افرادی وا میدارید این گونه احضار نظر کنند و هر روز یه مسله ای درست میکنید تا کی می خواهید ضد مردم باشید مردم ایران بخاطر توافق جشن گرفتند کمی هم با مردم باشید
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
4
7
باکمی دقت وانصاف می بینیم همه شهدای ماهسته ای نیستندوفقط تاکنون 4شهیدهسته ای داریم وایشان نیز پدریکی ازایشان هستند ودرپاسخ سوال ازخودشان که آیاشماخانواده شهدای هسته ای به آقای ظریف نامه تشکرآمیز نوشته اید؟ پاسخ میدهند نه ولی ازایشان تشکرمی کنیم وموضع مادرقبال مسائل هسته ای همان مواضع رهبریست. خداوکیلی کجای این مطلب اعتراض شدیده؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
5
26
این اقا از نیروهای احمدی نژادی است درسته پدر شهیده اما حق نداره تو سیاست مملکت دخالت کند
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
2
11
شهدای جنگ می دانستند شهید می شوندولی .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
3
11
ضمن عرض احترام به ایشان و دیگر عزیزان از خانواده معظم شهداء، حضور انورشون عرض می کنم شایسته هست ایشون از جایگاه یک شهروند به مسائل نگاه کنن و نظراتشون رو بیان کنن، و جایگاه رفیع فرزندشون رو مخدوش نکنن، این نظرات بیشتر شبیه تبیین موضوع از سوی یکی از مسئولین مطلع و عالی رتبه نظام هست.
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
4
15
ایشان با این همه اطلاعات خودش یک پا دانشمند هسته ای است. استراتژیست هم هست چرا نمیبریدشون عضو تیم مذاکرات کنید.
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
2
7
نفس حرفهای ایشان خوب است ولی آیا همه شهروندان ایرانی میتوانند به این آسانی در چنین جایگاهایی حضور یابند و در چنین موضوعات حساسی که حتی گفتن یک کلمه نابجا باعث سوء برداشتهای مختلفی از آن میشود اظهار نظر نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
3
19
شهدای هسته ای چهار یا پنج نفر بودند که قطعا خانواده های ایشان نظرات متفاوتی دارند حتی در خانواده شهید روشن مادر گرامی آن شهید ممکن است با پدر محترم شهید نظراتش متفاوت باشد نظرات همه خانواده شهدا محترم است ولی گزینشی برخورد کردن با نظرات خانواده شهدا صحیح نیست اگر قضیه هسته ای به صورت آبرومندانه فیصله پیدا نکند چه بسا ما شاهد شهادت عزیزان دیگری از بهترین های این سرزمین باشیم اگر جنگ تحمیلی با درایت و از خودگذشتگی حضرت امام خاتمه نمی یافت چه بسا تا به امروز باید شاهد شهادت جوانان این مرز و بوم بودیم .ولی جنگ تمام شد و به لطف خدا بانیان جنگ تحمیلی به جان هم افتادند و صحنه سیاست به نفع ما چرخید در موضوع هسته ای هم با درایت رهبری و توکل به خدا همینطور خواهد شد.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
5
8
پدر شهيد با خون شهيد بازي کردنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
8
7
بهش بگین برو داداش مغازتو جای دیگه پر کن
خادم
|
United States of America
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
4
10
کسی میدونه مدرک و سمت واقعی این شهید بزرگوار چی بود واقعا.؟دانشمند هسته ای بود ؟پس ا ن دانشمندای دیگه که شهید شدن الان باباهاشون کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
3
5
از این بزرگواران خواهش میشه اونام مثل مسولان مردم رو گوسفند فرض نکنند و به فکر رفاه مثلا آدمای این کشور رو بکنند
عموک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
3
5
حسابداری سازمان انرژی هسته ای هم جای خوبی بود چه مدرکی نیاز هست؟
امرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
6
8
اکثریت مطلق بسیجیان واقعی و جبهه رفته و جانبازان و آزادگان عزیز و خانواده معظم شهدا حامیِ آقای هاشمیِ رفسنجانی و جناب آقای (...) و دولت جناب آقای دکتر روحانی ومخصوصا استاد ارجمند جناب آقای دکتر ظریف هستند میگید نه امتحان کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
5
4
چرا نظرات مخالفتون رو چاپ نمیکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
2
6
بيخيال بابا بلا از هسته اي نبود بلا از خود ماست كه از هم مي دزديم !از اوناييه كه اعتصاب ميكنن و بازار تهران را تعطيل ميكنن كه ماليات ندن !!! يادتون رفته واقعا كه!!؟؟؟؟؟؟
ایرانی دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
3
10
به داد مردم برسید بی دارویی ودرد ملت را بیچاره کرده
جنگ سرچیست نمیدانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
4
16
بهترين راه همان رفراندوم است كه رئيس جمهور محترم پيشنهاد كردند . از تك تك شهروندان سوال شود كه با توافق انجام شده موافقند يا نه .دموكراسي يعني ميزان راي ملت است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
7
14
بقیه فامیل ها و همسایگان و ... آن شهید بزرگوار نظری ندارند؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
1
7
درودبرروح پاک همه شهدای گران قدر
من ی جانباز جنگ تحمیلی هستم .می خواستم از همه دوستان سوال کنم چه تفاوتی بین شهید با شهید هست چرا برخی ازشهدا اینقدر گمنام هستند اما یک تعداد اینقدر مشهور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
زیاد به این جور چیزا فکر نکن پیر میشی عمو!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
3
11
پدر بزرگوار،روزی که محمود جون گفت یک خواهر و برادر پانزده ساله در زیر زمین خانه شان ازمایش جوش هسته ای انجام داده اند چیزی فرمودید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
3
10
مادران و پدرانی درجنگ فرزندان پزشک و روحانی و مهندس هدیه کردند....اونها...که ادعایی ندارند.امثال بابایی و ستاری لنگه نداشتند و ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
9
3
خدا عذاب کنه کسانی را که احترام پدر شهید را نگه نمیدارندهر کسی از ظریف حمایت میکنه انشاالله با همان مهشور بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
9
1
اینا لیاقتشونه زیر دست امریکا زندگی کنن
منم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
2
چرا نمی گذارید کار به سود مردم به پایان برسد
سردار بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
7
ا سلام خدمت همه عزیزان....من هم برادرمو توی جبهه ی کردستان از دست دادم کسی که به اندازه ای دلاوری. کرد در کنار شهید محمود کاوه که هنوزم نقل رشادت هاشو میشنویم،آیا پدر بنده هم اجازه داره توی نماز جمعه حرف بزنه؟از بدبختیامون بگه؟از بیکاری بچه هاش بگه؟درود به شرافت تیم‌هسته ای و دولت تدبیر و امید
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
1
3
منم حرفهای ناگفته ای دارم که باید بگم. نماز جمعه میبینمتون.
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
1
آقایان دلواپس و به ظاهر همه چی دوم من فقط یه سوال ازتون دارم اونم اینا که ما چرا مجبور به تحنل تحریم ها و رنج و سختی هستیم؟ ایا ما حق نداریم با آرامش و خوبی و خوشی زندگی کنیم.؟؟؟؟؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
2
0
حرف اضافه نزنیدعرضه داریدشماهم دانشمندهسته ای بشویدمثل شهیداحمدی روشن یاپدرموشکی ایران شویدمثل شهیدتهرانی مقدم،دشمناازتوانایی مامی ترسندنه ازاداهای دمکراسی درآوردن ماو.........
حسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
2
من به عنوان پدر شهید از اقای ظریف حمایت می کنم خیلی پدرشهیدهای دیگه هم هستن که حمایت می کنن ولی صدای ما به گوش کسی نمی رسه.
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
0
2
اقا جو گر شده، اینجا آقا چکاره بوده که در تریبون نماز جمعه گذاشتن حرف بزنه؟ همه واسه ما شدن کارشناس
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
0
اگه شهدا به خاطر ما ملت شهید شدن پس اجازه بدین به عنوان عضوی از ملت اظهار نظرکنم. موافق تیم هسته ای هستم.وهرفرد ملت فقط یک رای دارند
پژوهشگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
3
0
مشکلات اقتصادی معلول لیبرالیزم اقتصادی وفساد افسار گسیخته است، که نطفه آن مولود کارگزاران است .بسیار جاهلانه و عوامانه است که تصور کنید با سازش با آمریکا وصهیونیزم مشکلات حل می شود، حسنی مبارک، عبدالله اردنی و--- شرکای مهم منطقه ای آمریکا بودند اما جز نکبت و فقر فزاینده برای مردمشان ره آوردی نداشتند، ارزش انرژی هسته ای به خاطر تولید برق نیست، انرژی هسته ای اولا موتور محرک توسعه دانش وصنعت در کشورها ی صاحب این فناوری است وثانیا جایگاه کشور دارنده فناوری را در عرصه بین الملل بسیار ارتقا می بخشد و دلیل مخالفت آمریکا و متحدانش همین است.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۱
0
0
جناب ناشناس ...حالا لااقل اقا رحیم پدر دانشمد بود تو چی داری که خودت رو اینقدر بالا میبینی ...
علیرضا
|
Austria
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
پدر شهید عزیز سوء تفاهم نشود شاید نظر از سماور سازی اینست که چنان این صنعت بومی شده است که به مانند سماور سازی است شما دلگیر نشوید شهداء راه خدا با خدا معامله میکنند نه با حرف خلق خدا و...
اصغر لوایی
|
-
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
مشکل ما قبول داشتن ظریف یا ایم نیست ،مشکل ما ادعای غلط غربی ها و اطلاع کم مردم ماست
چرا آقایون خلاف فرمایشات رهبری فکت شیت ایرانی را بیرون ندادند ؟
چرا آب رو ندیده ،فقط بادین سراب کوزه آب رو خالی کردن ؟
چرا اورانیوم 20 درصد را اکسید کردن ؟
چرا به یه کشور سوم امانت ندادن؟
چرا پول های توافقات قبلی تو راه گیر کرده و هنوز به ایران نرسیده؟
چرا دولت مثل آمریکایی ها گام به جلو برنمی داره ؟و فقط عقب نشینی میکنه؟
و . . .
آمریکا هیچ وقت پای حرفاش نمونده و فقط ما به حرفای اونا الکی دل خوش کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
من كه واقعا دارم ازكنجكاوي خفه ميشم پدراين شهيدتخصص وتحصيلاتشون چيست? آيا ايشون هم درمورددانش هسته اي وسانتريفيوژ تخصصي دارند؟ هرچه درسايت ها سرچ كردم مطلبي نيافتم
محمدبهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
0
0
...چرا اینقدر از شهدا مایه میگذارید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین