کد خبر: ۲۹۲۴۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

جزییات کلاهبرداری بزرگ از ۵۰۰ شهروند در مشهد/ پلیس: "آقای مدیر" بیش از هزار میلیارد به جیب زد

فردی که با سوء‌استفاده از موقعیت شغلی خود اقدام به تحصیل مال نامشروع کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرتیپ بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وصول گزارش مردمی مبنی بر سوء استفاده فروش مال غیر توسط اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی خصوصی در مشهد بلافاصله پرونده‌ای تحت عنوان تحصیل مال نامشروع و پولشویی تشکیل و در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت. 

سرتیپ امیری مقدم افزود: ‌با تحقیقات گسترده پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دریافتند مدیر یک شرکت خصوصی در مشهد با تبلیغات گسترده مبنی بر فروش نقد و اقساط زمین اقدام به فروش مال غیر و کلاهبرداری از ۵۰۰ شهروند کرده است. 

وی ادامه داد: با شناسایی عامل اصلی این پرونده کلاهبرداری، متهم بلافاصله دستگیر و در بازجویی‌های پلیسی به قطعه بندی ۲۴۰ هکتار زمین در محدوده جاده میامی و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: ارزش ریالی کلاهبرداری صورت گرفته در این پرونده هزار و دویست میلیارد ریال برآورد شده است. 

سرتیپ امیری مقدم خاطر نشان کرد: متاسفانه افراد فریب خورده بدون مشاهده زمین اقدام به عقد قرارداد کرده‌اند و در این رابطه به شهروندان هشدار می‌دهیم قبل از انجام هرگونه معاملات ملکی از سازمان‌های مربوطه استعلام دریافت کنند و تحقیقات لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین