کد خبر: ۲۹۲۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵
به خاطر حضور پرشور و استقبال گرم از کاروان دولت تدبیر و امید؛

دفتر رییس جمهوری از مردم استان گیلان قدردانی کرد

دفتر رییس جمهوری اسلامی ایران در پیامی از حضور پرشور و استقبال گرم مردم استان گیلان از کاروان دولت تدبیر و امید، قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این پیام آمده است: در ابتدای سالی که عنوان مدبرانه «دولت و ملت ، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری زینت بخش آن شده است، این استقبال پرشکوه، برگ زرین دیگری بر افتخارات دولت افزود.

به گزارش پایگاه ریاست جمهوری، متن کامل پیام دفتر رییس جمهوری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آفرین بر زنان و مردان و پیر و جوان گیلان؛ که در بهار امید ، نمادی پرشکوه از همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند و با موج شور آفرین جمعیت انبوه در خیابان های رشت ، همبستگی و انسجام ملت در حمایت از دولت تدبیر و امید را نشان دادند. همچنین با پیام حمایت و پشتیبانی از مذاکرات عزتمندانه ، هوشمندی و زمان آگاهی خود را به اثبات رساندند.

در ابتدای سالی که عنوان مدبرانه و امید آفرین«دولت و ملت ، همدلی و همزبانی» از سوی مقام معظم رهبری زینت بخش آن شده است ، این استقبال پرشکوه ، برگ زرین دیگری بر افتخارات دولت افزود.

مردم استان زرخیز گیلان که افتخار مقاومت در برابر اشغالگران و حفظ و گسترش مذهب متعالی مان را در تاریخ غرور آفرین این خطه دارند و همچنین با حضور فعال در هشت سال دفاع مقدس ، اصالت ملی و عمق اعتقادات دینی خود را به اثبات رسانده اند ؛ این بار نیز با حمایت صمیمانه از خدمتگزاران خود گامی نوین در جهت تقویت و استحکام بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشتند.

به پاس این استقبال ارزشمند و نیرو بخش ؛ از اقشار مختلف مردم ، علما و فضلای گرانقدر ، نماینده محترم ولی فقیه ، ائمه محترم جمعه و جماعات ، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ، دانشگاهیان ، محققان ، فرهنگیان ، اصناف ، کارگران ، اصحاب پرتلاش رسانه ، جوانان پرشور و با نشاط، نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و سایر اقشار و گروه های سیاسی و اجتماعی استان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

امید است با اجرای به موقع طرح ها و برنامه هایی که برای رونق اقتصادی و توسعه استان از سوی دولت در نظر گرفته شده است شاهد پیشرفت ، آرامش و رفاه بیش از پیش آحاد مردم شریف این منطقه زیبا از ایران اسلامی باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین