کد خبر: ۲۹۲۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

3سال پیش کسی جرات انتقاد از تیم مذاکرات را نداشت، الان علیه تیم هسته‌ای فیلم می‌سازند

اینکه فضای نقد درباره یکی از اساسی‌ترین مباحث مرتبط با امنیت ملی در دو سال اخیر فراهم شده، یک اتفاق مثبت است و طبیعتاً در چنین فضایی طیف وسیع از نظرات مطرح می‌شود که می‌تواند برای کشور نیز آورده‌هایی داشته باشد و چه بسا تا حدودی به تیم مذاکره کننده نیز به لحاظ تولید اندیشه و بررسی زوایای مختلف توافق نهایی، کمک نماید.از خط قرمز بودن فضای نقد تا کمدی‌ با مضمون مذاکرات
آفتاب‌‌نیوز :
با این حال فضا آنچنان باز شده که شاهد تولید فیلم سینمایی کمدی هستیم که شوخی‌های جالبی با مذاکرات هسته‌ای داشته است؛ اتفاقی که بعید بود سه سال پیش بتوان تصورش را کرد اما ظاهراً فضا به سرعت در حال تغییر است و «گینس» نخستین فیلم محسن تنابنده را نیز می‌توان یکی از نشانه‌های این تغییر قلمداد کرد.

به گزارش تابناک، در این فیلم کمدی به دلیل ایام فاطمیه نتوانست اکران نوروز را از آن خود کند و قرار است در اکران دوم نوروز به روی پرده سینماها برود، محسن تنابنده، حسین اسکندری و رضا عطاران در نقش سه برادر بازی می‌کنند.

این سه برادر که در یک مزرعه شترمرغ کار میکنند به لحاظ جثه شباهتی با هم ندارند اما سرهایشان کاملا شبیه هم است و تلاشهایشان برای ثبت نام یک شترمرغ در گینس است که آنها را به ماجراهایی می کشاند. هم عطاران، هم تنابنده و هم اسکندری از وسط سر دچار کم مویی یا بی مویی هستند و همین تشابه باعث شده که برای ایفای نقش کنار هم قرار گیرند.

در بخش‌هایی از آنونس منتشر شده از این فیلم تصاویر گزارش بی بی سی فارسی از مذاکرات هسته‌ای به نمایش در می‌آید و البته دیالوگ‌هایی نیز در این زمینه گنجانده شده که تشکیل دهنده بخشی از ریتم این فیلم است و نشان می‌دهد می‌توان حداقل در این چند سال فیلمی با اشاراتی سیاسی داشت و در آرامش به اکرانش پرداخت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
گاهی اوقات بعضی آدم ها فقط برای اینکه مطرح شوند حاضرند هر کاری بکنند. اما انسان عاقل می فهمد واصلاً به حسابشان نمی آورد تا کم کم دست از اعمال نابجایشان بردارند و درست شوند. با این رفتاری که پیش گرفته شده و هر گفته و بیان نادرست و نابجایی در بوق و کرنا می شود (که مسلماً آنها هم فقط همین را می خواهند) نادانسته همان رفتاری می شود که افراد ناهنجار و قانون شکن می خواهند.
انسانهای مومن و با شرف تنها چیزی که برایشان مهم است رضایت آفریننده جهان است، زیرا می دانند که به دنبال آن، راحت و رضایت و آرامش همه مردم درستکار هم در پی آن خواهد آمد.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین