کد خبر: ۲۹۲۶۵۸
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

اهدای جایزه بازیگر سینما به بی خانمان ها

هاشمی در نظر دارد در کنار هنرمندانی مانند جمشید مشایخی، رخشان بنی اعتماد، رضا کیانیان، حسین پاکدلو پرویز پرستویی، به چالش سین هشتم سرپناه بپیوندد.
آفتاب‌‌نیوز : افشین هاشمی بازیگر تئاتر و سینما قصد دارد نخستین جایزه تئاتری خود را به بی خانمان اهدا کند.

به گزارش ایرنا، این بازیگر تئاتر و سینما که به چالش «سین هشتم؛ سرپناه» پیوسته است، تصمیم دارد اولین جایزه ای را که در تئاتر دریافت کرده به «سین هشتم؛ سرپناه» هدیه کند.

سین هشتم ؛ سرپناه حدود یک ماه پیش برای حمایت هنرمندان از بی خانمان ها ایجاد شد.

هاشمی در نظر دارد در کنار هنرمندانی مانند جمشید مشایخی، رخشان بنی اعتماد، رضا کیانیان، حسین پاکدلو پرویز پرستویی، به چالش سین هشتم سرپناه بپیوندد.

تاکنون در این برنامه شمس لنگرودی، حمید جبلی، فاطمه معتمد آریا، حبیب رضایی، نیکی کریمی، عاطفه رضوی، فرشته طائرپور، سهراب پورناظری، بهرام رادان، کمال تبریزی، مهناز افشار، پریوش نظریه، رضا یزدانی، علی زند وکیلی و ... از بی خانمان ها حمایت کردند.

هاشمی در یادداشتی که در همراهی اش با این حرکت نوشته، آورده است: به دعوت آقای رضا کیانیان آمدم، حراج چیزی ارزشمند و فراهم کردن سرپناه برای خیل بی خانمان ها. آن قدر حرکت ارزشمندی بود که نیاز به فکر کردن نداشت.

«سین هشتم؛ سرپناه» حرکت خودجوشی است که از سوی هنرمندان پایه ریزی شده است. هنرمندان حاضر در این چالش، بخشی از آثار یا جوایز هنری خود را هدیه می کنند. همه این آثار در یک حراجی به فروش گذاشته می شوند. تمام آثار و جوایز بدون قیمت گذاری و در قالب یک مجموعه به حامیان مالی برنامه فروخته می شوند و درآمد حاصل از آن صرف ایجاد سرپناه های امن برای بی خانمان ها می شود تا این افراد بعد از آموزش های لازم بتوانند بار دیگر به جامعه برگردند و زندگی عادی تری را آغاز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین