کد خبر: ۲۹۲۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱

ورود «سریع و خشن» به باشگاه میلیارد دلاری‌ها

جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های اکشن و هیجانی «سریع و خشن 7» توانست مجموع فروش خود را در گیشه جهانی به بیش از یک میلیارد دلار برساند.
آفتاب‌‌نیوز : فیلم جدید «سریع و خشن 7» محصول کمپانی یونیورسال نام خود را به عنوان اولین فیلم تاریخ سینما که در طول مدت 17 روز به فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار دست یافته است،ثبت کرد.

این فیلم تاکنون در گیشه بین الملل به فروش بیش از 735 میلون دلار دست یافته است و در حالی که در سومین هفته اکران خود به سر می‌برد میزان فروش کنونی این فیلم از مجموع فروش خارجی تمام شش قسمت قبلی این مجموعه پیشی گرفته است.

تا به امروز مجموع فروش هفت قسمت ساخته شده از اکشن «سریع وخشن 7» به 3.392 میلیارد دلار رسیده است تا این فیلم یکی از موفق‌ترین سری فیلم‌های تاریخ سینما نام بگیرد.

این فیلم که هم‌اکنون در 76 کشور جهان در حال اکران است، در 15 کشور از جمله آرژانتین، شیلی، کلمبیا، مکزیک، پرو، تایلند، هند، اندونزی و چند کشور خاورمیانه، رکورد فروش آغازین تاریخ سینمای این کشورها را از آن خود کرد.

پس از اینکه «پل واکر»، یکی از بازیگران کلیدی مجموعه فیلم‌های «سریع و خشن» در اواخر سال 2013 میلادی در یک سانحه رانندگی درگذشت، «جیمز وان»، کارگردان به همراه «کریس مورگان» فیلمنامه‌نویس با ایجاد تغییراتی در فیلمنامه و استفاده از صحنه‌هایی که از بازی وی به جا مانده شرایط ادامه این مجموعه فیلم را فراهم می‌کنند و در بخشهایی نیز از برادر «پل واکر» استفاده شده است.

به گزارش ایسنا، «پل واکر» در حالی که فیلم «سریع و خشن» در نیمه فیلمبرداری بود در 30 نوامبر 2013 درگذشت، حادثه‌ای که شوک بزرگی به تیم سازنده این فیلم وارد کرد و در نتیجه تاریخ اکران این فیلم نیز دستخوش تغییر شد اما این حادثه تاثیر بسزایی در افزایش فروش جدیدترین قسمت از این فیلم داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین