کد خبر: ۲۹۲۶۶۸
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

صحت با «شمعدونی» می آید/تصاویر

مجموعه تلویزیونی شمعدونی در۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای به کارگردانی سروش صحت وتهیه کنندگی محسن چگینی ازشنبه ۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
آفتاب‌‌نیوز : این مجموعه کاری از گروه فیلم و سریال   شبکه سه سیماست  که توسط سروش صحت و ایمان صفایی  نگاشته شده است  و بازیگرانی چون  آتنه فقیه نصیری، محمدرضا داوودنژاد، محسن قاضی مرادی، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، امیر کاظمی ،محمد نادری  ،ویدا جوان و رضا کریمی  در آن نقش آفرینی می کنند.

به گزارش تسنیم، این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

سریال شمعدونی  ازشنبه 5 اردیبهشت  تا 27 خرداد   ،هر شب ساعت 21:15 از شبکه سه سیما پخش  می شود و باز پخش آن ،روز بعد ساعت 14:30 خواهد بود.
سایر عوامل این مجموعه   از این قرارند: مدیر تصویر برداری :خسرو دادگر مرام،تدوین:شهرام کیور،گریم:ایمان امیدواری ،صدابردار:علیرضا نوروزیان ،تدارکات:مجید رنجبر، جانشین تولید: پوریا عطا بخشی ،طراح صحنه : مهراب قاسم خانی، طراح لباس:نازنین خزایی،مشاور پروژه :پیمان قاسم خانی،مدیر تولید:رضا کریمی ،عکاس:بهرنگ دزفولی زاده ، مجری :موسسه تصویر غزال فیلم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین