کد خبر: ۲۹۲۶۷۸
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷

نزاع در باغ آذری تهران به قتل منجر شد

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: نزاع در محله باغ آذری منجر به قتل جوان 26 ساله شد.
آفتاب‌‌نیوز :  ساعت 18 و 45 دقیقه 27 فروردین وقوع یک فقره درگیری در منطقه باغ آذری به کلانتری 117 جوادیه اعلام شد که با حضور ماموران در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد، جوانی 26 ساله به نام سعید براثر ضربات چاقو مجروح شده است.

'بعد از این حادثه و با هماهنگی ، مضروب برای مداوا به بیمارستان منتقل شد اما با وجود انجام اقدامات درمانی فوت کرد .'

بنا براین گزارش، با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع 'قتل عمد' و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

همچنین با توجه به دستگیری دو برادر به نام های عبدالله 20 ساله و حبیب 25 ساله توسط کلانتری، تحقیقات از آنها آغاز و این دو نفر صراحتا به درگیری با مقتول اعتراف کردند.

حبیب در اظهاراتش به این مطلب اشاره کرد که ضربه توسط وی به مقتول وارد شده است و در ادامه به کارآگاهان گفت : در داخل خانه خواب بودم که متوجه سر و صدا و درگیری برادرم با چند نفر در بیرون از خانه شدم، بلافاصله چاقویی برداشته و به حمایت از برادرم، با چاقو ضربه ای به مقتول وارد کردم.

عبدالله نیز با تایید اظهارات برادرش، در خصوص انگیزه درگیری خود با مقتول عنوان کرد: چند روز قبل از درگیری، مقتول و دوستانش می خواستند تا گوشی تلفن همراه مرا زورگیری کنند و حتی با چاقو و شیشه مرا نیز مجروح کردند که از آنها شکایت کردم؛ زمانی که متوجه شکایت من شدند، قصد داشتند تا با پرداخت پول مانع از پیگیری شکایت خود شوم، روز حادثه نیز مقتول به همراه دوستانش مقابل منزل آمدند که پس از دقایقی، مقتول اقدام به فحاشی کرد و همین موضوع باعت آغاز درگیری من با آنها شد که در ادامه برادرم با شنیدن صدای درگیری به کمک من آمد .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین