کد خبر: ۲۹۲۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

دعواي خونين بر سر همسر سابق

مرد ميانسال كه متهم است شوهر صيغه‌اي همسر سابق خود را به قتل رسانده در جلسه دادگاه حادثه را شرح داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش جوان، بعد از اينكه قاضي باقري، رسميت جلسه شعبه 84 دادگاه كيفري استان تهران را اعلام كرد، نماينده دادستان در جايگاه حاضر شد و در شرح كيفرخواست گفت: مرد 48 ساله كه از زندان به دادگاه منتقل شده است، بهمن نام دارد. درگيري او با مقتول كه كوهيار نام داشت، شامگاه سوم مهرماه سال 91 در شهرستان رودهن رقم خورد. بعد از حادثه بود كه كوهيار دچار جراحت شد و سرانجام فوت كرد.

مأموران هم بهمن را به اتهام قتل بازداشت كردند و او در بازجويي‌ها مدعي شد، كوهيار را به خاطر ارتباط با همسر سابقش به قتل رسانده است. نماينده دادستان ادامه داد دادستان به عنوان ولي قهري فرزندان صغير مقتول از متهم اعلام شكايت و درخواست قصاص كرده است، بنابراين درخواست صدور حكم شايسته دارم.

سپس دختر مقتول به عنوان يكي از ولي دم گفت بهمن پدرم را كشته و بايد بگويد چرا اين كار را كرده است. او سپس از قصاص متهم اعلام گذشت كرد و گفت با اعدام متهم پدرم به زندگي من باز نخواهد گشت اما مطالبه ديه دارم.  وي ادامه داد من نمي‌دانستم كه پدرم همسر سابق متهم را صيغه كرده و بعد از حادثه بود كه از ماجرا با خبر شديم. البته مادرم نيز از ماجرا خبر نداشت. صبح روز بعد از حادثه مي‌خواستم به مدرسه بروم تلفن زنگ خورد. وقتي گوشي را برداشتم پدرم با صداي بريده گفت كه ديشب چاقو خورده است و او را به بيمارستان منتقل كرده‌اند. بعد از اينكه خودمان را به بيمارستان رسانديم پدرم به علت شدت جراحت به كما رفت و هشت ماه بعد از حادثه فوت شد.

بهمن وقتي در جايگاه قرار گرفت اتهام قتل را منكر شد و گفت ضربه‌اي كه او به كوهيار زده باعث مرگش نشده است. او توضيح داد من و مقتول از هفت سال پيش از حادثه با هم دوست بوديم. او گاهي به بهانه‌اي به خانه من مي‌آمد و بچه‌هايش را هم مي‌آورد اما من به خانه‌اش نمي‌رفتم. يك روز وقتي به خانه‌ام رفتم كوهيار آنجا بود. علت حضورش را كه پرسيدم همسرم گفت كه براي نصب ماهواره آمده است. بعد از آن كوهيار به هر بهانه به خانه‌ام مي‌آمد. سر اين موضوع بود كه با همسرم اختلاف پيدا كردم. به جاي مهريه يك آپارتمان در ساختماني كه آن‌جا زندگي مي‌كردم به همسرم دادم و مدتي بعد هم از هم جدا شديم.

متهم در توضيح حادثه گفت شب حادثه در راه رفتن به خانه بودم كه كوهيار را ديدم. گفتم مي‌دانم كه ناديا را صيغه‌كرده‌اي اما او در همان ساختماني زندگي مي‌كند كه آن‌جا زندگي مي‌كنم. آمدن تو به آن ساختمان آبروي من را مي‌برد. اگر مي‌خواهي با او باشي بهتر است ناديا را از ساختمان ببري. سر اين موضوع درگير شديم. چاقو كشيدم و ضربه‌اي پرتاب كردم كه به او برخورد كرد. بعد هم از محل فرار كردم تا اينكه بازداشت شدم.

پس از آن همسر سابق متهم گفت بهمن دروغ مي‌گويد. من با كوهيار رابطه نداشتم. بهمن خرجي زندگي نمي‌داد. براي چند ماه خانه را ترك مي‌كرد و من مي‌ماندم بدون خرجي. كار مي‌كردم يا با پول اجاره بايد زندگي را اداره مي‌كردم. دليل طلاق ما هم به خاطر خرجي ندادن او بود. شش ماه بعد از جدايي بود كه صيغه مقتول شدم تا اينكه حادثه اتفاق افتاد.

قاضي باقري بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم با اعضاي دادگاه- ملكي، متين راسخ، توليت و الوندي- وارد شور شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
1
3
اگه قاتل واقعاً خونشو بعنوان مهریه داده پس صد در صد زنه داره دروغ میگه .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین