کد خبر: ۲۹۲۸۰۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱

حمله همراه بیمار به پرستار با قیچی

جوانی به علت سوختگی از خواف به مشهد در حال انتقال بود که در تربت‌حیدریه به دلیل وخامت حال فوت کرد و این مسئله سبب شد همراه بیمار با قیچی به سمت پرستار حمله کند.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر روابط عمومی بیمارستان رازی تربت حیدریه از حمله همراه بیماری با قیچی به سمت پرستار و شکستن شیشه‌های آمبولانس در پی فوت بیمار خبر داد و گفت: در روزهای اخیر جوانی به دلیل سوختگی شدید از خواف به مشهد در حال انتقال بود که به دلیل وخامت حال بیمار در شهرستان تربت‌حیدریه به منظور انتقال به یک مرکز درمانی توقف انجام شد.

محمدرضا ارجمند افزود: متاسفانه فرد حادثه دیده به علت سوختگی با توجه به وخامت حالی که داشت در تربت حیدریه جان باخت.

وی بیان کرد: در پی فوت این جوان، همراه بیمار با پرستار در ابتدا درگیری لفظی داشته که پس آن منجر به درگیری فیزیکی، شکستن شیشه‌های آمبولانس و حمله به پرستار با قیچی شد.

ارجمند تاکید کرد: حمله همراه بیمار به پرستار منجر به مجروح شدن وی از ناحیه پهلو شده که در حال حاضر حال پرستار خوب بوده و در سلامتی وی مشکلی پیش نیامده است.

وی ادامه داد: همراه بیمار مدعی شده که در مسیر خواف به مشهد به طور مداوم دستگاه الکتروشوک بیمار دچار قطع و وصلی می‌شده و تجهیزات آمبولانس مشکل فنی داشته است.

مدیر روابط عمومی بیمارستان رازی تربت حیدریه گفت: به دلیل شکستن شیشه و تخریب تجهیزات آمبولانس در حال حاضر این موضوع قابل مشاهده نیست که آیا واقعا دستگاه الکتروشوک دچار نقص فنی بوده و قطع و وصل می‌شده است؟

به گزارش فارس، ارجمند با بیان اینکه پیگیری‌های قضایی این حادثه از سوی شبکه بهداشت و درمان خواف انجام می‌پذیرد، یادآور شد: متاسفانه از این دست حوادث در حرفه پرستاری بسیار رخ می‌دهد اما ما همواره پرستاران خود را به سعه صدر دعوت می‌کنیم چرا که این فشار عصبی به فردی که جوان خود را از دست داده، طبیعی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین